B
Blimmel
Bij rtv drenthe en rtv oost + fox hd krijg ik de melding signaalverlies met geen beeld tot gevolg. Rtv drenthe/oost hadden dit ook bij mijn vorige thomson box Heb nu een cisco. Alle overige zenders komen perfect binnen en de test op 999 is helemaal goed. Zijn er meer mensen die hier last van hebben in de regio Apeldoorn?
