G
grandduke3
Wat een geweldige vooruitgang is het samengaan van UPC en Ziggo.
Sinds de zenderaanpassing, heb ik weer mijn oude probleem terug.
BLOKJES en ook zelfs gewoon geregeld de melding in beeld signaalverlies en maar te zwijgen over het geluid wat niet gelijk loopt.
Aangezien de aanpassing die je zelf kan doen niet voldoende correctie kan instellen is dit dus ook K..T.
Dan het internet wat gewoon geregeld wegvalt (niet gelijk met tv problemen).
Ik heb diverse keren gebeld en dan kan ik alle instellingen weer een reset geven en dan veranderd er niets.
Bij signaaltest op de tv krijg ik te zien signaal 100% en sterkte 70% ongeveer (zelf ingeschat).
Ik kan een monteur krijgen maar ja dan moet je gewoon een halve dag thuis gaan zitten, aangezien het zeer druk is op mijn werk kan dit op dit moment gewoon niet.
Ziggo wil niet een monteur inplannen die gewoon einde van de dag (16:00 - 18:00) kan komen.
Juist nu alles redelijk goed liep met upc (altijd internet en weinig problemen met tv) gaan we weer van voor af aan beginnen.
Nou dus niet ik ga overstappen naar glasvezel, heb opgezegd via bericht te sturen en na 5 dagen heb ik nog niets gehoord buiten de ontvangst bevestiging, zelfs hier kan Ziggo niet binnen een paar dagen reageren.
Nu Ziggo, ik ben er nu al klaar mee!!!!!!!!!!!!
Ik heb heel veel gezeik met UPC gehad de afgelopen 15 jaar (ja Bart en Chello zien komen en gaan).
Ik neem aan dat er meer mensen dit probleem hebben.
Oohh oja vergeten ik heb voorgesteld een andere box voor de tv te sturen omdat ik al diverse boxen in het verleden heb gehad.
Wat denk je ik kan een horison box krijgen maar dan zit ik gelijk weer een jaar vast aan Ziggo.
DIT NOOIT MEER.!!!!!!!!!
Nog mensen met de zelfde ervaring
?
Sinds de zenderaanpassing, heb ik weer mijn oude probleem terug.
BLOKJES en ook zelfs gewoon geregeld de melding in beeld signaalverlies en maar te zwijgen over het geluid wat niet gelijk loopt.
Aangezien de aanpassing die je zelf kan doen niet voldoende correctie kan instellen is dit dus ook K..T.
Dan het internet wat gewoon geregeld wegvalt (niet gelijk met tv problemen).
Ik heb diverse keren gebeld en dan kan ik alle instellingen weer een reset geven en dan veranderd er niets.
Bij signaaltest op de tv krijg ik te zien signaal 100% en sterkte 70% ongeveer (zelf ingeschat).
Ik kan een monteur krijgen maar ja dan moet je gewoon een halve dag thuis gaan zitten, aangezien het zeer druk is op mijn werk kan dit op dit moment gewoon niet.
Ziggo wil niet een monteur inplannen die gewoon einde van de dag (16:00 - 18:00) kan komen.
Juist nu alles redelijk goed liep met upc (altijd internet en weinig problemen met tv) gaan we weer van voor af aan beginnen.
Nou dus niet ik ga overstappen naar glasvezel, heb opgezegd via bericht te sturen en na 5 dagen heb ik nog niets gehoord buiten de ontvangst bevestiging, zelfs hier kan Ziggo niet binnen een paar dagen reageren.
Nu Ziggo, ik ben er nu al klaar mee!!!!!!!!!!!!
Ik heb heel veel gezeik met UPC gehad de afgelopen 15 jaar (ja Bart en Chello zien komen en gaan).
Ik neem aan dat er meer mensen dit probleem hebben.
Oohh oja vergeten ik heb voorgesteld een andere box voor de tv te sturen omdat ik al diverse boxen in het verleden heb gehad.
Wat denk je ik kan een horison box krijgen maar dan zit ik gelijk weer een jaar vast aan Ziggo.
DIT NOOIT MEER.!!!!!!!!!
Nog mensen met de zelfde ervaring
?
