Signaal valt weg op Sony EX500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud2007

Forum Gebruiker
Berichten
38
Heb 2 Sony EX500 toestellen in huis, en kijk digitaal met CI+ module. Al lange tijd valt regelmatig (soms een paar keer per avond, soms een paar keer achter elkaar) het signaal weg (beeld zwart, geluid weg), Dat duurt 1 of 2 seconden. Bekabeling is OK en signaalsterkte maximaal. Dacht aan een storing in onze wijk. Gisteren was ik bij mijn dochter die hetzelfde toestel heeft, maar kilometers bij ons vandaan woont. Ook daar zag ik tot mijn verbazing ineens hetzelfde gebeuren en ook daar blijkt dat dagelijks zo te zijn. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn of herkent iemand dit probleem?
 

AnnaMG

Forum Gebruiker
Berichten
1
Problemen ook met Sony 40ex600 icm Ziggo CI+

Ook wij hebben helaas problemen in hetzelfde postcodegebied (514Mhz, netwerk ID (0)8888 )met een Sony 40EX600 (software versie M 8.727) icm Ziggo CI+ module.

Wij hebben echter ook genoeg voorbeelden in hetzelfde postcodegebied maar dan met bijv. een Samsung TV, waarbij dezelfde Ziggo CI+ module prima werkt.
Ik wil heel graag de firmware updaten (naar 1.514?!) in de hoop dat het probleem dan opgelost is, maar getuige alle ervaringen hierover, weet ik niet of dit gaat helpen...

Ik begrijp dat dit een lastig probleem is omdat dit mogelijk een gezamenlijke oplossing vereist van Sony en Ziggo, maar het kan toch niet zo zijn dat hierdoor zoveel klanten met deze combinatie de dupe hiervan worden?!


Alvast bedankt voor alle moeite!!

AnnaMG
 

heatseeker

Forum Gebruiker
Berichten
60
klinkt als een bekend maar onderschat probleem. Mijn vader heeft een EX500 en meerdere keren per week valt de CI+ module weg. Soms een half uur en soms de hele avond. Laatste firmware geinstalleerd
 
Topicstarter
Topicstarter
R

Ruud2007

Forum Gebruiker
Berichten
38
klinkt als een bekend maar onderschat probleem. Mijn vader heeft een EX500 en meerdere keren per week valt de CI+ module weg. Soms een half uur en soms de hele avond. Laatste firmware geinstalleerd
Dat probleem ken ik ook, komt heel af en toe voor. De module er uit en weer in of de stroom van het toestel lost dat op. Mijn probleem is echter een kort wegvallen van het signaal(?). na een of twee seconde is alles weer normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan