Mijnbuurman heft een brief gehad dat er een signal op zijn aop is gezet,(hij had niks van upc)Ik heb alles aagesloten en kreeg geen signaal via modem en ook niet op de tv v.a de wcd.
Heb upc gebeld en sturen een monteur,wanneer het aan de klant ligt dan betaal je €49,00.
Anders is het rekening upc.
Ik vindt sowieso dat een verstrekker (upc) zorg moet dragen dat alles werk bij een 1e oplevering,er zijn genoeg mensen die dit niet kunnen en gewoon voor het blok gezet worden ivm het aansluiten.
Heb zelf de ervaring gehad bij aflevering van digitale tv 1,5 jaar geleden toen is er geen wcd controle gedaan bij aflevering ivm retour signaal,(stond wel in hun eigen voorwaarden) na 2 weken pas een werende digitale box en €25,00 telefoon kosten vergoed gekregen na veel pijn en meite.
Heb wel het gevoel dat de service momenteel veel beter is van UPC.
met vriendelijke groeten,
René
p.s ben nu in conclaaf met de melding signaal verlies paars beeld en daana de zender pas op me beeldscherm.heb al op aan raden van de technische dienst een handmatige software update gedaan,kabel controle,(zijn allemal van Profigold) maarik denk dat het signaal te zwak is.Kwaliteit is wel goed,wacht nu op antwoord van de td.