• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

signaal sterkte ok, kwaliteit fluctueerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pdentoom

signaal sterkte ok, kwaliteit fluctueert

Sinds een paar weken valt signaal regelmatig weg. Geen nieuwe storingsbronnen zijn geplaatst. Met Cisco ontvanger gemeten dat signaal sterkte ok is, (70% - 100% afhankelijk van de gekozen antenne versteker uitgang), signaal kwaliteit fluctueert tussen 100% en 30%.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de kabels in orde, 4g is vaak een nieuwe storingsbron zonder het te zien nadat je tv signaal stoort.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Kabels lijken in orde, heb alle kabels behalve die naar cisco losgekoppeld, dit maakte geen verschil. Eveneens aan alle kabels zitten 'rommelen', maakte ook geen verschil. Hebben geen 4G abonnement, echter zal op de nieuwe iPhone6 eens kijken of 4G inderdaad uitgeschakeld staat. Zie net dat ik deze discussie in een verkeerde lokatie gezet hebt, dacht dat @Home je eigen omgeving betekent, maar vermoed nu dat, na lezen "voormalig @Home" dat dat niet zo is.
 
als het zo erg fluctueert, denk ik toch dat er ergens een connector niet goed zit, of dat er ergens een breukje zit in een kabel.

ik zou toch eens beginnen, met wat connectors opnieuw te bevestigen.
 
Ziggo, bedankt voor de snelle service en oplossing.

Kabels en stekkers allemaal gecontroleerd, alles lijkt OK.
Dus toch 1200 gebeld, het probleem voorgelegd en kreeg de hulp van een monteur aangeboden, die gelijk de volgende dag al langs kwam. Die constateerde binnen een paar minuten dat de Cisco (zilver kleurige) defect was. Kreeg toen het aanbod om voor €50 een nieuwe Samsung of Humax recorder aan te schaffen. Heb dit geaccepteerd en wacht nu vol spanning af tot die arriveert.
Ziggo, petje af voor deze aktie.:pompom::applause::frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan