C
csteelooper
Een kennis van me wees me vandaag op het volgende: Politiek 24, het politieke themakanaal van de NPO, zendt normaal gesproken in 16
uit. Het is te vinden op kanaal 502 bij Ziggo.
Hij vroeg zich af waarom het signaal nu 'herkend wordt' als 4:3? Ik heb bij mij thuis gekeken en ondervind hetzelfde probleem. Ziggo kan hier (uiteraard) niks aan doen (ik bedoel dus de Klantenservice; het probleem ligt volgens mij niet direct bij Ziggo). Kan Anoniem misschien eens nakijken of dit probleem in Hilversum (Bij Media Gateway) of wellicht bij de Ziggo dispatch ligt ('schekeling' verkeerd of zo iets)? De kennis in kwestie heeft een 4:3 tv en kan dus uitzendingen in onterecht 4:3 niet corrigeren naar de juiste aspect ratio. Het probleem speelt sinds ongeveer 1 week.Iemand anders misschien ideeën?
Alvast bedankt
PS> Geen enkele andere zender geeft dit probleem
Hij vroeg zich af waarom het signaal nu 'herkend wordt' als 4:3? Ik heb bij mij thuis gekeken en ondervind hetzelfde probleem. Ziggo kan hier (uiteraard) niks aan doen (ik bedoel dus de Klantenservice; het probleem ligt volgens mij niet direct bij Ziggo). Kan Anoniem misschien eens nakijken of dit probleem in Hilversum (Bij Media Gateway) of wellicht bij de Ziggo dispatch ligt ('schekeling' verkeerd of zo iets)? De kennis in kwestie heeft een 4:3 tv en kan dus uitzendingen in onterecht 4:3 niet corrigeren naar de juiste aspect ratio. Het probleem speelt sinds ongeveer 1 week.Iemand anders misschien ideeën?
Alvast bedankt
PS> Geen enkele andere zender geeft dit probleem