P
pkwadraat
Sinds afgelopen vrijdag heb ik problemen met het dig. signaal wat binnenkomt, tijdens programma's valt het signaal af en toe weg, soms is het geluid dan ook helemaal weg daarna.
Nog vreemder is dat tijdens programma's ineens scenes worden geskipped, dus de uitzending verspringt. Op sommige momenten komt het beeld happerend binnen
Heb gesproken met Ziggo (storing gemeld) en mij wordt verteld dat het aan me kabel ligt... beetje jammer dat het daarvoor (vrijdag) nooit is voorgekomen. Aan de kabels/versterker is niets veranderd. Ik gebruik Hirschmann double-shielded, lengte is ongeveer 12m
Hebben meer mensen hier wel eens last van of zijn er storingen geweest? Ziggo wilt/kan me niet echt verder helpen, volgens hun is het signaal in de wijk in orde (getest door i-net modems te benaderen??)
begint een beetje irri te worden vooral tijdens F1 :-)
Nog vreemder is dat tijdens programma's ineens scenes worden geskipped, dus de uitzending verspringt. Op sommige momenten komt het beeld happerend binnen
Heb gesproken met Ziggo (storing gemeld) en mij wordt verteld dat het aan me kabel ligt... beetje jammer dat het daarvoor (vrijdag) nooit is voorgekomen. Aan de kabels/versterker is niets veranderd. Ik gebruik Hirschmann double-shielded, lengte is ongeveer 12m
Hebben meer mensen hier wel eens last van of zijn er storingen geweest? Ziggo wilt/kan me niet echt verder helpen, volgens hun is het signaal in de wijk in orde (getest door i-net modems te benaderen??)
begint een beetje irri te worden vooral tijdens F1 :-)

wat houdt de melding provisioning error cond. E in?