• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Signaal ethernet poorten valt met regelmaat uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gervi
  • Startdatum Startdatum
G

gervi

Ik heb last van signaalverlies via de ethernetpoorten van de Horizon box. Om de 15/20 minuten valt er wel een poort uit waarop of m'n NAS of m'n Macbook op aan is gesloten. Heb al geswitcht met kabels/poorten, maar blijf de uitval houden. Als het signaal via ethernet op m'n Macbook wegvalt en ik schakel over op WiFi is er wel gewoon verbinding, maar uiteraard veel langzamer en minder stabiel dan via werkend ethernet. Daarbij zou ik gewoon alle vier de poorten willen gebruiken.

Morgen maar eens de helpdesk bellen, maar ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben.
 
Ik heb dit ook volgens mij. Ik had eerst niet in de gaten dat het mogelijk bij de Horizon box zat en was dus druk met de apparaten die er aan hangen. Ik ben erg benieuwd de oplossing die jij mogelijk hebt gevonden!

Mark
 
Ik heb de verbindingsproblemen opgelost met een externe switch van 25 Euro.
 
Terug
Bovenaan