G
gervi
Ik heb last van signaalverlies via de ethernetpoorten van de Horizon box. Om de 15/20 minuten valt er wel een poort uit waarop of m'n NAS of m'n Macbook op aan is gesloten. Heb al geswitcht met kabels/poorten, maar blijf de uitval houden. Als het signaal via ethernet op m'n Macbook wegvalt en ik schakel over op WiFi is er wel gewoon verbinding, maar uiteraard veel langzamer en minder stabiel dan via werkend ethernet. Daarbij zou ik gewoon alle vier de poorten willen gebruiken.
Morgen maar eens de helpdesk bellen, maar ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben.
Morgen maar eens de helpdesk bellen, maar ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben.