• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Siemens Repeater 108 geeft geen internet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Draadloosnetwerk
  • Startdatum Startdatum
D

Draadloosnetwerk

Op de verdiepingsvloer heb ik de bekende Siemens repeater 108 geplaatst. Ik kan hem gemakkelijk aan de Thomsos "knopen"', maar vervolgens krijg ik geen Intenetsignaal door. Dus de sterkte is nu weer "vijf streepjes", maar nog steeds geen internet.

Iemand een idee? Bedankt.
 
Terug
Bovenaan