D
Draadloosnetwerk
Op de verdiepingsvloer heb ik de bekende Siemens repeater 108 geplaatst. Ik kan hem gemakkelijk aan de Thomsos "knopen"', maar vervolgens krijg ik geen Intenetsignaal door. Dus de sterkte is nu weer "vijf streepjes", maar nog steeds geen internet.
Iemand een idee? Bedankt.
Iemand een idee? Bedankt.