• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Siemens Gigaset M750 C IR foutmelding E48-32 geen signaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter PeterM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PeterM

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem waar in ongeveer een keer in de week tegen aan loop.

Ik heb sinds kort een nieuwe decoder van het merk Siemens. Dit zou in principe een perfecte decoder moeten zijn ware het niet dat deze een keer per week "vasthangt". Er verschijnt dan een code, E48-32 geen signaal, en ik kan dan niet niks meer.
- Aan en uit zetten helpt niet!
- Stekker eruit en erin helpt niet.

Ik heb al contact gehad met Siemens en die vertelde mij dat ik de software moest updaten. Ik bleek inderdaad een oudere versie te hebben maar na de update bleef het probleem.

Ik dacht dat het misschien aan het card zou liggen. Ik heb twee card's maar de andere had het zelde effect.

Ik heb contact opgenomen met @home en deze vertelde mij dat er geen storingen in het signaal en dat daarom de "fout"niet bij hun kan liggen.
De andere decoder, die in de slaapkamer staat, is niet zo geavanceerd, maar geeft geen problemen.

Het bijgeleverde boekje geeft ook geen hulp in deze.

Bedankt voor jullie hulp

Met vriendelijke groeten,

Peter
 
Heb je reeds oplossing gekregen van Ziggo of een gebruiker.
heb zelfde probleem.


Hallo Allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem waar in ongeveer een keer in de week tegen aan loop.

Ik heb sinds kort een nieuwe decoder van het merk Siemens. Dit zou in principe een perfecte decoder moeten zijn ware het niet dat deze een keer per week "vasthangt". Er verschijnt dan een code, E48-32 geen signaal, en ik kan dan niet niks meer.
- Aan en uit zetten helpt niet!
- Stekker eruit en erin helpt niet.

Ik heb al contact gehad met Siemens en die vertelde mij dat ik de software moest updaten. Ik bleek inderdaad een oudere versie te hebben maar na de update bleef het probleem.

Ik dacht dat het misschien aan het card zou liggen. Ik heb twee card's maar de andere had het zelde effect.

Ik heb contact opgenomen met @home en deze vertelde mij dat er geen storingen in het signaal en dat daarom de "fout"niet bij hun kan liggen.
De andere decoder, die in de slaapkamer staat, is niet zo geavanceerd, maar geeft geen problemen.

Het bijgeleverde boekje geeft ook geen hulp in deze.

Bedankt voor jullie hulp

Met vriendelijke groeten,

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan