R
rokli
Ik heb dus overgestapt naar UPC met o.a telefonie. Ik had ISDN van KPN en gebruikte een Vox Chicago Vox 390 ISDN om mijn 4 handset (Siemens Gigaset C2) aan te sturen. Werkte natuurlijk prima. Ik ben met hoofdnummer verhuist naar UPC want meerdere ISDN nummer meenemen kon niet of werd te duur. Ik heb daarvoor goed onderzoek verricht en meerdere keren gesproken met 'techneuten' bij UPC of mijn handset het wel weer gingen doen op de Thomson TWG870. Dus internet en telefonie. Het werd gegarandeerd omdat ze een bepaald taaltje spreken (fsk ?). Alles aangesloten maar telefonie ho maar. Weer gebeld en nu zeggen ze dat het alleen gaat werken door een basisstation met rj11 op die Thomson te prikken en dan de handsets aan te gaan melden. Balen want mijn basisstation was dus de Vox Chicago 390 ISDN. Ik heb helemaal nog een Siemens basisstation (of een andere merk) nodig gehad. Wat nu ? Ze willen me nu een duur basisstation met handsets aansmeren. Die eikels. Volgens mij wisten ze het van te voren al en hebben JA gezegd om de klant maar over te halen. Nu komt de vraag : ik doe net of mijn neus bloed en zie die Vox Chicago 390 ISDN even niet als ISDN centrale maar puur als dom basisstation. Is er een manier om die Vox Chicago 390 ISDN aan die Thomson te prikken en zo te gaan werken ? Heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie een andere oplossing zonder dure troep aan te gaan schaffen ? Sorry voor het lange verhaal. Voel me nogal genaaid. Alle hulp is welkom. Bij voorbaat dank. Ik zit echt even met de handen in het haar en een analoog toestel met kabel aansluiten is wel heel ouderwets. Heb niet voor niets 4 handsets gekocht toendertijd. Dank u. Mvg Robert uit Amsterdam
