• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Siemens Gigaset 3010 rinkelt niet in combi met Horizon box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter niki68
  • Startdatum Startdatum
N

niki68

Hallo,

Na heel wat kennis op te hebben gedaan door alleen te lezen, hierbij dan mijn eerste vraag.

We maken thuis gebruik van een Horizon box waarover ook onze telefonie verloopt. Helaas zijn we er achter gekomen dat we helemaal niet bereikbaar zijn. Dat wil zeggen de Siemens Gigaset 3010 welke is aangesloten op de Horizon rinkelt niet als deze wordt gebeld.

Vreemd genoeg is het telefoongesprek er wel als we tijdens een test de telefoon opnemen. Het bellen met de telefoon verloopt prima en na het testen van dit toestel bij vrienden met een KPN lijn weten we dat er aan het toestel zelf niets mankeert. KPN laat het toestel gewoon rinkelen.

Het lijkt wel of de Horizon box niet in staat is om dit toestel een rinkelcommando te geven oid. Wie heeft er een tip waarmee we dit kunnen verhelpen. We hebben de stand van stroomverbruik op de Horizon op hoog staan.
 
Er zijn meer mensen die dit probleem hadden en er is geen oplossing bekend. Behalve een andere telefoon dan.
Zie: https://ziggoforum.nl/topics/45339/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan