G
Geluk
Ik ben van Solcon overgestapt naar Ziggo 3-in-1.
Nu werkt mijn VOIP niet meer. Ik kan ook niet de server bereiken van Siemens via mijn domein 192.168 etc.
Hoe krijg ik de nieuwste Firmware in mijn Siemens en hoe krijg ik de telefoons werkend via VoIP?
Nu werkt mijn VOIP niet meer. Ik kan ook niet de server bereiken van Siemens via mijn domein 192.168 etc.
Hoe krijg ik de nieuwste Firmware in mijn Siemens en hoe krijg ik de telefoons werkend via VoIP?