• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SID + Wachtwoord gevraagt bij openen browser?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kuikentje
  • Startdatum Startdatum
K

Kuikentje

Goedemorgen allemaal,

Op de nacht van Zaterdag 15Maart en Zondag 16Maart is er iets raars gebeurd met me internet.
Ik kwam zaterdag nacht thuis en dacht nog heel even online te gaan, was helemaal niks aan te hand tot ik zondag ochtend me computer aan doe en me internet browser open. Me homepage staat ingesteld op google.nl en er werd automatish door gelinked naar een UPC link en werd er gevraagt of ik me SID en Wachtwoord wil invoeren, om me Internet Service te beheren. Ik heb nog niks ingevuld want ik vind het er nog al verdacht uit zien. Probleem is nu wel dat ik helemaal geen gebruik van me verbinding kan maken, alle lampjes van me moden branden wel en er word ook aangegeven dat ik verbinding heb, ik kan alleen helemaal niks doen, niet surfen,msn,gaming you name it.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen,

Groetjes
 
Dat is de provisoning pagina, die moet normaal gesproken alleen verschijnen als je een nieuw modem aangesloten hebt. Waarom hij nu bij jou verschijnt is me dus een raadsel.

Om er vanaf te komen zul je toch even die provisoning moeten doorlopen, om er zeker van te zijn dat het geen phishing ofzo is (het zal wel niet maar toch) vul je het niet in op die pagina die je automatisch krijgt maar ga je eerst handmatig naar https://prov.upc.nl en daar doorloop je dan de provisoning. Op het eind zal gevraagd worden de modem e.d. even van de spanning te halen en dan moet het weer goed zijn :)
 
Dankje voor de info,

Nu mijn volgende probleem is dat ik mijn SID en wachtwoord niet meer heb, heeft een verbouwing tussen gezeten dus ben het èèn en ander kwijt geraakt :-\

Ik vind het alleen heel raar dat me PC denkt dat er een andere moden is aangesloten. het ene moment doet alles het nog, en 5 uur later is het ineens een andere? :-\, zou het mischien kunnen dat er iemand anders op mijn kabel zit? ik woon in een flat dus alles is mogelijk denk ik :p


Dus ja, wat nu...


Groetjes.
 
Kuikentje zei:
Wat te doen, wat te doen........ :-\

HD bellen, die kunnen je de gegevens voor de provisioning geven of een en ander resetten, zodat je met een nieuwe SID en WW aan de slag kunt.
 
Nou zat ik al een tijdje te denken om over te stappen naar een UPC Power abonement, dit zal wel een goed moment zijn....
Nu is mijn vraag, als ik het installatie pakket dan binnenkrijg met nieuwe Modem, SID/WW (attans neem ik aan) dan zouden er geen problemen meer moeten zijn?

Groetjes.
 
@Kuikentje: Een overstap naar een ander internetabonnement wil niet zeggen dat je een nieuw modem ontvangt.
Graag zou ik dit probleem voor je willen oplossen, zou je mij je klantnummer of postcode en huisnummer per pm naar mij toe willen sturen?
 
Ik zal er ook even bij vermelden dat waneer ik een andere pagina wil openen, ik een Error 404 krijg. Met wat tekst erbij…, bij een pagina als Paypal of Postbank begint hij ook over Beveiligings certificaten...


@Forrestma-UPC

ik stuur vanavond even mijn klantnummer op, ben nu op m'n werk.

Groetjes.
 
Kuikentje zei:
Ik zal er ook even bij vermelden dat waneer ik een andere pagina wil openen, ik een Error 404 krijg........
Dat is gewoon inherent aan het geen verbinding hebben. Houdt dus op te verschijnen zodra de verbinding weer o.k. is.
 
Terug
Bovenaan