K
Kuikentje
Goedemorgen allemaal,
Op de nacht van Zaterdag 15Maart en Zondag 16Maart is er iets raars gebeurd met me internet.
Ik kwam zaterdag nacht thuis en dacht nog heel even online te gaan, was helemaal niks aan te hand tot ik zondag ochtend me computer aan doe en me internet browser open. Me homepage staat ingesteld op google.nl en er werd automatish door gelinked naar een UPC link en werd er gevraagt of ik me SID en Wachtwoord wil invoeren, om me Internet Service te beheren. Ik heb nog niks ingevuld want ik vind het er nog al verdacht uit zien. Probleem is nu wel dat ik helemaal geen gebruik van me verbinding kan maken, alle lampjes van me moden branden wel en er word ook aangegeven dat ik verbinding heb, ik kan alleen helemaal niks doen, niet surfen,msn,gaming you name it.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen,
Groetjes
Op de nacht van Zaterdag 15Maart en Zondag 16Maart is er iets raars gebeurd met me internet.
Ik kwam zaterdag nacht thuis en dacht nog heel even online te gaan, was helemaal niks aan te hand tot ik zondag ochtend me computer aan doe en me internet browser open. Me homepage staat ingesteld op google.nl en er werd automatish door gelinked naar een UPC link en werd er gevraagt of ik me SID en Wachtwoord wil invoeren, om me Internet Service te beheren. Ik heb nog niks ingevuld want ik vind het er nog al verdacht uit zien. Probleem is nu wel dat ik helemaal geen gebruik van me verbinding kan maken, alle lampjes van me moden branden wel en er word ook aangegeven dat ik verbinding heb, ik kan alleen helemaal niks doen, niet surfen,msn,gaming you name it.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen,
Groetjes

