• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sharp TV doet niets meer met Ziggo na update Sharp

  • Onderwerp starter Onderwerp starter G123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

G123

Heb sinds 2 maanden een Sharp 32 inch LED,deed het prima ,draaide binnen 2 minuten op de Ziggo card.Alleen teletekst werkt niet goed ,maar wel prima via de Humax recorder ,dus is prima mee te leven.
Nu heb ik de nieuwste update van Sharp binnengehaald voor de LC32LD145E,en nu ontvang ik alleen NED 1 HD en analoog ,Ziggo module vindt hij wel maar doet er blijkbaar dus niets meer mee.
Dus denk je ,dan maar even via de Humax(die heeft een eigen kaart).Er komt beeld als vanouds ,maar na een aantal seconden springt het beeld op knalgroen ,en is de recorder ook niet meer te bedienen via het scherm.
Sharp gebeld ,daar zeggen ze ''het ligt aan Ziggo,want je ontvangt wel analoog"(???),en dat een eigen update van Sharp....
Iemand een idee wat hier de oorzaak is en wat er tegen te doen is?
 
heb je al een geprobeerd de tv helemaal opnieuw in te stellen?

dus module en kaart er uit, fabrieks-reset doen en instellen en kanalen zoeken alsof het een nieuwe tv is.
daarna pas de module er in.
 
heb je al een geprobeerd de tv helemaal opnieuw in te stellen?

dus module en kaart er uit, fabrieks-reset doen en instellen en kanalen zoeken alsof het een nieuwe tv is.
daarna pas de module er in.

Ja, inderdaad al geprobeerd,probleem is dat oude update is vervangen en dat de nieuwe die de problemen geeft er in blijft zitten.
Zou de oude er wel weer in willen zetten maar zou niet weten hoe ik daaraan kom.
 
wanneer je wel kunt zoeken en je hebt ook een verse digitale tv lijst na opnieuw laten zoeken, werkt de tv lijkt me.
er zijn nog wel een aantal ongecodeerde kanalen zoals nickelodeon, cnn en regionalen.
daar heb je dan ook beeld op.

welke module gebruik je en kun je wellicht ook de ci module nog updaten?
module eens meenemen naar de winkel en laten checken.
wellicht mag je thuis ook kijken welke er eventueel wel werkt.
een winkel met goede service wil je vast helpen. waardering is dan dat je ook je artikelen daar koopt natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan