• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SH ondertiteling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Wat is de SH ondertiteling op Ned 1,2 en 3 mooi geworden. Hopelijk volgen de BBC zenders snel.
 
Op zich wel, maar zou van mij een maatje kleiner mogen. De helft ongeveer....
 
Inderdaad wel een erg groot font. Ze gaan er zeker van uit dat slechthorende mensen ook niet zo best zien :gestoord2:
 
Dat is het voordeel van DVB-ondertiteling.
Het nadeel van DVB-ondertiteling is dat het helaas niet betrouwbaar is. :(
Ik heb op de BBC nog niet 1 programma volledig correct ondertiteld mogen aanschouwen.
 
SIN666 zei:
Het nadeel van DVB-ondertiteling is dat het helaas niet betrouwbaar is. :(
Ik heb op de BBC nog niet 1 programma volledig correct ondertiteld mogen aanschouwen.

Daar heb ik nog geen last van gehad, weird.
 
C0re zei:
Daar heb ik nog geen last van gehad, weird.
Elke dag dezelfde problemen: ondertiteling bij de verschillende BBC's hapert en loopt vast gisteren weer de helft van Merlin op die manier gemist.
 
SIN666 zei:
Elke dag dezelfde problemen: ondertiteling bij de verschillende BBC's hapert en loopt vast gisteren weer de helft van Merlin op die manier gemist.
Herken het probleem helemaal niet. Hoe doen de overige diensten het bij jou? On demand alles goed? Alles groen op 999?
 
@ pb1

Alles werkt perfect. On demand werkt goed. Op 999 alles groen.
 
SIN666 zei:
Het nadeel van DVB-ondertiteling is dat het helaas niet betrouwbaar is. :(
Ik heb op de BBC nog niet 1 programma volledig correct ondertiteld mogen aanschouwen.
Dat ligt volgens mij niet aan de DVB ondertiteling, maar aan de implementatie van DVB ondertiteling in de MediaBox.
 
Terug
Bovenaan