• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SFTP-CAT-7E-1200mhz PatchKabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Hallo vond wel interressant om hierover een topic te beginnen, zover als ik weet is de SFTP-CAT-7E-1200mhz PatchKabel in verschillende types,merken en sterktes wel verkrijgbaar al, alleen door de dikke isolatie enzo moet je inplaats van de normale stekkers dus speciale cat7 aansluitdozen hebben, best nog wel duur dus, makkelijkste voorlopig is om gewoon de standaard sftp of ftp cat6e te kopen ,mooiste is de 600 of 1200mhz maar de 350mhz is meest gangbare dacht ik, iemand nog suggesties of ideen?waar je dit kan krijgen of heb je opmerkingen of weet je iets nog beter en kun je dat met specificaties aantonen enzo dan hoor ik het wel, bestwel interressant dus als er voorlopig nog geen glasvezel eindprodukt is voor de eindgebruiker ons dus :D ben benieuwd!Het is technisch gezien een interressant onderwerp ook voor de snelheid :P
 
CAT7 kabel lijkt mij voor thuis gebruik volkomen nutteloos.
Wie heeft er als gemiddelde gebruiker nu een 10Gb netwerk liggen?
 
CAT5e voldoet de komende 5-10 jaar ook nog prima hoor en tegen die tijd zal glasvezel wel gemeen goed zijn in huisnetwerkjes. Dus ik zie geen enkele aanleiding om Cat6 of Cat7 kabel te gebruiken. Pure geld verspilling dus!
 
Denk puur als je een snel netwerk wil maken dat cat 7 wel toppie is dan :P
 
47 zei:
Denk puur als je een snel netwerk wil maken dat cat 7 wel toppie is dan :P
Ik denk het niet.
Als je met een middenklasse-auto op een snel Formule-1 circuit gaat rijden zul je echt niet in de buurt van F1 snelheden komen.

Ko
 
Cat 5e is een gigabit kabel dus meer dan genoeg. Dussss lekker het geld in je zak houden
 
wappie zei:
Cat 5e is een gigabit kabel dus meer dan genoeg. Dussss lekker het geld in je zak houden
Ja en neej in feite heb je wel gleijk,alleen je zal zien dat je er geen 120mb over heen gaat krijgen en ook geen toekomstige snelheden als 200mb :P
 
Terug
Bovenaan