- Berichten
- 242
Als ik het goed begrepen heb levert KPN technisch gezien slechts 2 tvzenders door de telefoonlijn op een soort van "afroep" basis. Dat betekent dat zij nooit boxen kunnen leveren waarop je twee of meer kanalen tegelijk kunt opnemen en daarbij naar een derde kanaal kunt kijken.
Als UPC nou eens standaard boxen gaat leveren die dat wel kunnen dan hebben ze hierop al een voorsprong op (potentiele) klanten die dit wel erg handig vinden en dan daarom voor de kabel (in dit geval upc) kiezen.
Hoe meer functionaliteit hoe iets hoger de abo-prijs kan liggen kan ik mij dan wel in vinden.
Nu zijn er vooral oude klanten met een box welke 3 tuners heeft waarbij je twee dingen tegelijk kunt opnemen terwijl de nieuwe klanten 1 kunnen opnemen en 1 kijken of 2 opnemen en 0 kijken. De abo-prijs is gelijk gebleven voor beide soorten klanten zonder keuze.
Dit wil zeggen die zo'n oude hebben maar genoegen willen nemen met een nieuwe zoals Cisco die kunnen niet zomaar om die reden omruilen aldus beleid upc waardoor theoretisch de prijs dan omlaag zou kunnen. Andersom die eigenlijk wel 2 opnemen en tegelijk 1 willen kijken kunnen zoiets al helemaal niet meer krijgen.
Waarom kan dat niet zo (ongeveer) als ik hier aangeef worden uitgevoerd? Het zou veel klanten kunnen lokken of over de streep trekken als men zelf invloed heeft op wat men krijgt aan functies en mogelijkheden.
De derde tuner kan volgens mij softwarematig worden geactiveerd tegen de tijd dat deze nodig is en dan pas stroom trekken?
Trefwoord: innovaties
Als UPC nou eens standaard boxen gaat leveren die dat wel kunnen dan hebben ze hierop al een voorsprong op (potentiele) klanten die dit wel erg handig vinden en dan daarom voor de kabel (in dit geval upc) kiezen.
Hoe meer functionaliteit hoe iets hoger de abo-prijs kan liggen kan ik mij dan wel in vinden.
Nu zijn er vooral oude klanten met een box welke 3 tuners heeft waarbij je twee dingen tegelijk kunt opnemen terwijl de nieuwe klanten 1 kunnen opnemen en 1 kijken of 2 opnemen en 0 kijken. De abo-prijs is gelijk gebleven voor beide soorten klanten zonder keuze.
Dit wil zeggen die zo'n oude hebben maar genoegen willen nemen met een nieuwe zoals Cisco die kunnen niet zomaar om die reden omruilen aldus beleid upc waardoor theoretisch de prijs dan omlaag zou kunnen. Andersom die eigenlijk wel 2 opnemen en tegelijk 1 willen kijken kunnen zoiets al helemaal niet meer krijgen.
Waarom kan dat niet zo (ongeveer) als ik hier aangeef worden uitgevoerd? Het zou veel klanten kunnen lokken of over de streep trekken als men zelf invloed heeft op wat men krijgt aan functies en mogelijkheden.
De derde tuner kan volgens mij softwarematig worden geactiveerd tegen de tijd dat deze nodig is en dan pas stroom trekken?
Trefwoord: innovaties

