F
FASEMC
Hallo allen,
Ik heb een vraagje.
Ik heb draadloos internet op mijn laptop via de horizonbox en de computer boven op zolder was altijd bedraad gekoppeld aan mijn box. ik zit boven op zolder ook wel eens op mijn ipad (wifi ) maar de verbinding was dan niet echt best. Ik had nog een oude linksys wrt54g router liggen. Ik heb de utp kabel die normaal mijn pc in ging boven eerst op zolder in die router gedaan en daarna de computer bedraad aan de router gehangen. Verbinding van de ipad is nu prima en ook op mijn computer blijjft het goed.
Alleen als ik nu serviio opstart boven op mijn pc, ziet serviio geen enkel apparaat/speler meer, ook mijn samsung tv dus niet meer. Als ik de router er tussen uit haal en direct de kabel in mijn pc doe wel. Ik heb volgens mij ook de juiste poorten op mijn router geopend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ??
TX!
Pieter
Ik heb een vraagje.
Ik heb draadloos internet op mijn laptop via de horizonbox en de computer boven op zolder was altijd bedraad gekoppeld aan mijn box. ik zit boven op zolder ook wel eens op mijn ipad (wifi ) maar de verbinding was dan niet echt best. Ik had nog een oude linksys wrt54g router liggen. Ik heb de utp kabel die normaal mijn pc in ging boven eerst op zolder in die router gedaan en daarna de computer bedraad aan de router gehangen. Verbinding van de ipad is nu prima en ook op mijn computer blijjft het goed.
Alleen als ik nu serviio opstart boven op mijn pc, ziet serviio geen enkel apparaat/speler meer, ook mijn samsung tv dus niet meer. Als ik de router er tussen uit haal en direct de kabel in mijn pc doe wel. Ik heb volgens mij ook de juiste poorten op mijn router geopend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ??
TX!
Pieter