Geen geplande werkzaamheden en toch uitval internet
In de nacht van zaterdag 21-09-2013 en 22-09-2013 kreeg ik op mijn server een kritieke error, reden al 32980 seconden geen internet verbinding. Controle op mijn modem, hier zijn de T3 errors van 0 naar 18 gegaan. Wat is er in deze tijd gebeurt en wat doet ziggo er in die tijd aan waardoor deze uitval mogelijk is. Is een melding aan het adres van de betrokken klant en de reden van de werkzaamheden niet uit te leggen? Deze storing heb ik regelmatig en ik wil toch graag weten wat er gebeurt. Stel dat in deze tijd mijn zoon in Hongarije bestanden op mijn server is aan het up of downloaden, hij krijgt dan een melding van server niet gevonden. Als mij bekend is dat dit kan gebeuren zend ik hem een bericht dat hij kan verwachten dat de server een bepaalde tijd niet gebruikt kan worden. Zou ik overstappen op een zakelijk abonnement, heb ik hetzelfde modem, dezelfde kabel en dezelfde verbinding dus lost dit het probleem niet op!:x