• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Service

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Veltenaar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Veltenaar

Vanochtend geen internet en telefoon meer! Waarschijnlijk modem stuk!!Service van Ziggo is zoals mag worden verwacht!!! Monteur komt langs op DERTIG September!!!!!
 
Probeer eens een andere voeding op je modem, van het zelfde voltage en minimaal het zelfde amperage.
 
service ziggo

dat de moteur van ziggo niet de zelfde dag kan komen is nor maal !
maar 30 september is wel erg laat !
ik zouw hier geen genoegen mee nemen en eisen dat ze eerder komen !
om dat je zonder internet en telefoon zit horen ze binnen 3 werk dagen te komen !
anders een klacht indienen bij het hoofd kantoor van ziggo !
niet bij de klanten service ! van ziggo !
en als je lid bent van de consumentenbond daar even vragen of ze je kunnen helpen !
veel sucses :pompom::applause:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
service ziggo

ik weet niet zeker of het binnen 3 dagen is maar het mag niet meer dan een week duren !
ik vind het zeer vreemd van ziggo dat hij zolang moet wachten voor deze
storing !
ik heb zelf ook intenet en telefoon van ziggo maar als mij dat zal over komen en ze komen niet binnen een paar dagen ga ik naar de consumentenbond !
als je geen lid van de consumentenbond moet je je gewoon hard op stellen tegen ziggo !
en een vergoeding vragen voor het ongemak !
als je je niet hard opsteld tegen ziggo laten ze je gewoon meer dan een week wachten !
ik zit ook in het ziggo panel !
als de service van ziggo ter sprake komt zal ik het er eens over beginnen
of het nomaal is dat als je zonder telefoon en internet komt te zitten
meer dan een week moet wachten voor er een monteur komt !
ik vind dit een blunder voor ziggo !
meneer ziggo zij in het begin dat hij goed naar zijn klanten zouw luisteren maar ik denk dat hij nu doof is:pompom::applause:
 
En als ze de prijzen verhogen om aan jouw servicewindow te kunnen voldoen ren je ook naar de consumentenbond zeker.
Want dan is Ziggo te duur met het internet.
 
ziggo service

ik sluit deze discussie !
ik reageer ook niet meer zonde van mijn tyd:pompom::censored:
 
Geen geplande werkzaamheden en toch uitval internet

In de nacht van zaterdag 21-09-2013 en 22-09-2013 kreeg ik op mijn server een kritieke error, reden al 32980 seconden geen internet verbinding. Controle op mijn modem, hier zijn de T3 errors van 0 naar 18 gegaan. Wat is er in deze tijd gebeurt en wat doet ziggo er in die tijd aan waardoor deze uitval mogelijk is. Is een melding aan het adres van de betrokken klant en de reden van de werkzaamheden niet uit te leggen? Deze storing heb ik regelmatig en ik wil toch graag weten wat er gebeurt. Stel dat in deze tijd mijn zoon in Hongarije bestanden op mijn server is aan het up of downloaden, hij krijgt dan een melding van server niet gevonden. Als mij bekend is dat dit kan gebeuren zend ik hem een bericht dat hij kan verwachten dat de server een bepaalde tijd niet gebruikt kan worden. Zou ik overstappen op een zakelijk abonnement, heb ik hetzelfde modem, dezelfde kabel en dezelfde verbinding dus lost dit het probleem niet op!:x
 
Je kunt ook contact opnemen over mogelijk tegemoetkoming in de kosten. Hierover staat het e.e.a. in de Algemene Voorwaarden.

Het is natuurlijk een slechte zaak dat je een week (of meer) zonder het totale product zit, en dat is voldoende reden op een regeling. Of het sneller wordt opgelost denk ik niet, maar je hebt wel een finaniceel voordeel.

Leuker is het niet vrees ik....

p.s. hoe jaag je je klanten weg, les 1....
 
Bij UPC en KPN staat in de voorwaarden dat een storing binnen 5 werkdagen wordt opgelost (wat je dus een redelijke termijn zou kunnen noemen). Als Ziggo de storing op 30 september oplost zou je op 6 werkdagen komen en de pech van 2 weekenden.

Ik zou zelf nog eens contact zoeken met Ziggo want dit duurt inderdaad wel erg lang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan