B
bolo
Helaas gaat mijn eerste bericht over ontevredenheid over de service van chello.
misschien wel meer als de gemiddelde internetgebruiker ben ik afhankelijk van internet door mijn handicap. Daarom heb ik internet via de kabel van chello.
De laaste maand ligt de verbinding een aantal keer per dag eruit. Zit je te chatten, knak, upc laat even hun macht cq hun slechte verbinding merken.
Opbellen; ik spreek moeizaam en men heeft niet het geduld.
via de site van upc chello/support:
De pagina kan niet worden doorgegeven, blablabla
faxen dan: oke, die doet het,.... maar je krijgt geen reactie.
De reactie die ik krijg is dat het weer duurder wordt.
Ik ga twijfelen aan de bedoelingen van upc. ik heb het gevoel dat ik maandelijk het geld weggooi.
Is hier iets aan te doen?
misschien wel meer als de gemiddelde internetgebruiker ben ik afhankelijk van internet door mijn handicap. Daarom heb ik internet via de kabel van chello.
De laaste maand ligt de verbinding een aantal keer per dag eruit. Zit je te chatten, knak, upc laat even hun macht cq hun slechte verbinding merken.
Opbellen; ik spreek moeizaam en men heeft niet het geduld.
via de site van upc chello/support:
De pagina kan niet worden doorgegeven, blablabla
faxen dan: oke, die doet het,.... maar je krijgt geen reactie.
De reactie die ik krijg is dat het weer duurder wordt.
Ik ga twijfelen aan de bedoelingen van upc. ik heb het gevoel dat ik maandelijk het geld weggooi.
Is hier iets aan te doen?