• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

service

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bolo

Helaas gaat mijn eerste bericht over ontevredenheid over de service van chello.
misschien wel meer als de gemiddelde internetgebruiker ben ik afhankelijk van internet door mijn handicap. Daarom heb ik internet via de kabel van chello.
De laaste maand ligt de verbinding een aantal keer per dag eruit. Zit je te chatten, knak, upc laat even hun macht cq hun slechte verbinding merken.
Opbellen; ik spreek moeizaam en men heeft niet het geduld.
via de site van upc chello/support:
De pagina kan niet worden doorgegeven, blablabla
faxen dan: oke, die doet het,.... maar je krijgt geen reactie.
De reactie die ik krijg is dat het weer duurder wordt.
Ik ga twijfelen aan de bedoelingen van upc. ik heb het gevoel dat ik maandelijk het geld weggooi.
Is hier iets aan te doen?
 
Klinkt erg vervelend, als je het geld er voor over hebt zou ik eens kijken naar een andere internet provider; die wel de moeite neemt om naar zijn klanten te luisteren.

zoek eens in de hoek van demon / xs4all...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan