F
flippertje
toch wil ik nog even wat kwijt over mijn ervaringen met upc helpdesk.
ik had laatst steeds geen internet verbinding viel steeds weg ,dus ik dacht even bellen wat er an de hand is...
nou ik kreeg iemand aan de telefoon hoor
maar hoe dat gesprek ging....
ik vond dit ronduit onbeschoft.ik kreeg een meid ervoor die er niet zoveel zin in had.
ik belde voor mijn internet aansluiting en ze begon steeds over mijn digitale tv.
ik al een paar keer verte;ld dat ik voor mijn internet aansluiting belde.
en elke keer met een ondertoontje "maar meneertje ..... toch luister ...ik heb een antwoord.
het ligt aan uw tv aansluiting och meneer wat heeft u slechte verbinding..
nou zo ging het nog even door.
ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt bij upc
ik ben echt wle tevreden maar vind dit toch wel wat ver gaan...
ik heb ook opgehangen met de mededeling dat is er zelf wel naar kijk,maar daar kan een helpdesk toch niet voor zijn?
ik wou dit toch even kwijt..
trouwens volgende dag weer gebeld en die meneer flapperde echt met zijn oren hoe het ging
het is nu trouwens opgelost door een serieuse medewerker
ik had laatst steeds geen internet verbinding viel steeds weg ,dus ik dacht even bellen wat er an de hand is...
nou ik kreeg iemand aan de telefoon hoor
maar hoe dat gesprek ging....

ik vond dit ronduit onbeschoft.ik kreeg een meid ervoor die er niet zoveel zin in had.
ik belde voor mijn internet aansluiting en ze begon steeds over mijn digitale tv.
ik al een paar keer verte;ld dat ik voor mijn internet aansluiting belde.
en elke keer met een ondertoontje "maar meneertje ..... toch luister ...ik heb een antwoord.
het ligt aan uw tv aansluiting och meneer wat heeft u slechte verbinding..
nou zo ging het nog even door.
ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt bij upc
ik ben echt wle tevreden maar vind dit toch wel wat ver gaan...
ik heb ook opgehangen met de mededeling dat is er zelf wel naar kijk,maar daar kan een helpdesk toch niet voor zijn?
ik wou dit toch even kwijt..
trouwens volgende dag weer gebeld en die meneer flapperde echt met zijn oren hoe het ging
het is nu trouwens opgelost door een serieuse medewerker
Ik kan niet oordelen over beide partijen, zeg niet dat je iets fout gedaan hebt, evenmin als ik zeg dat zij iets fout gedaan heeft, weet ik niet, kan ik niet over oordelen. De houding naar elkaar toe bepaald hoe je op elkaar reageert en dus mede het verloop van het gesprek.