• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Service onderbroken - uitzending gemist werkt niet.

Berichten
667
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Ik krijg bij het gebruik van On Demand heel vaak de melding "Service Onderbroken". :( :(

Ik wordt dit een beetje erg zat. >:( Ik overweeg het royaal pakket te nemen maar dan moet on demand
wel goed werken.

Als ik de signaaldiagnose doe op 999 dan is alles groen. Ik heb de box ook direct op de WCD
aangesloten.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Zou een van de UPC mederkers hier a.u.b. bij willen helpen of reageren?

Postcode 3328/ Dordrecht.
 
Gertjan2 zei:
Zou een van de UPC mederkers hier a.u.b. bij willen helpen of reageren?

Postcode 3328/ Dordrecht.

Uiteraard, stuur me even je klantnummer per PM. En bij voorkeur de info die je op kanaal 999 tegenkomt (mac adressen)
 
Absoluut heb ik ook, en als het werkt gaat de box zichzelf eerst 2x resetten voor de opgrvraagde informatie over de programma's verschijnt. Ook als ik een film opvraag van bv MGM dan krijg ik tijdens het afspelen ook de melding service onderbroken.
De hdtv box is vorige week omgeruild, alle kabels zijn vervangen en ze hebben de wcd dozen vervangen, dus het ligt niet bij mij en toch kunnen ze het niet oplossen. Zal toch echt wel de software zijn in combinatie met de hdtv-box.

Voor mij geen ondemand
 
Ik heb dit ook heel vaak. Als ik dan nog één of meer keren hetzelfde programma probeer te bestellen gaat het op een gegeven moment wel goed. Bij de signaaldiagnose staat bij mij ook alles op groen.
 
mokum64 zei:
Ik heb dit ook heel vaak. Als ik dan nog één of meer keren hetzelfde programma probeer te bestellen gaat het op een gegeven moment wel goed. Bij de signaaldiagnose staat bij mij ook alles op groen.

Same problem @ here.
 
Ik heb ook al 3 zaterdagavonden met de helpdesk aan de lijn gehangen.
fabrieksinstellingen, uitzending gemist werkt soms wel, soms niet
Een doffe ellende.
volgens de helpdesk hebben veel mensen dit probleem en 'zijn ze ermee bezig'...
bekabeling is volgens hun goed, aangezien ze in de settopbox kunnen kijken en 999 alles groen geeft.

afwachten dan maar....

3059wd rotterdam

:'(
 
Ook vaak de melding dat service onderbroken is, na reset is dit weer over. Ook valt de ondertiteling bij Ondemand regelmatig weg. door deze via AB uit en aan te zetten komt deze wel terug, is wel hinderlijk
 
Ik heb het zelfde probleem. Bel de helpdesk en die zeggen, dat het aan de bekabeling van de meterkast naar de huiskamer kan liggen ! Bekabeling in de huiskamer is door monteur van UPC aangelegd !!!

Volgens mij zitten ze gewoon te rommelen met de software !
 
Als ik nu op OK druk in programma gemist om een programma te starten springt de box naar de laatst bekeken TV zender >:( >:( >:(

UPC (Ernie-UPC) wat is hier aan de hand?
 
Terug
Bovenaan