- Berichten
- 667
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Ik krijg bij het gebruik van On Demand heel vaak de melding "Service Onderbroken".

Ik wordt dit een beetje erg zat.
Ik overweeg het royaal pakket te nemen maar dan moet on demand
wel goed werken.
Als ik de signaaldiagnose doe op 999 dan is alles groen. Ik heb de box ook direct op de WCD
aangesloten.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zou een van de UPC mederkers hier a.u.b. bij willen helpen of reageren?
Postcode 3328/ Dordrecht.

Ik wordt dit een beetje erg zat.
Ik overweeg het royaal pakket te nemen maar dan moet on demandwel goed werken.
Als ik de signaaldiagnose doe op 999 dan is alles groen. Ik heb de box ook direct op de WCD
aangesloten.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zou een van de UPC mederkers hier a.u.b. bij willen helpen of reageren?
Postcode 3328/ Dordrecht.