Probleem:
Tijdens het telefoon gesprek valt de verbinding uit. Het gebeurd niet dagelijks maar een aantal keren per maand zeker!
Ik heb hier al diverse keren met hulpdienst gebeld zij geven aan om te onderzoeken. Ze willen graag weten bij welke nummers en wanneer dit heeft plaats gevonden!
Ik word hierover terug gebeld en uiteraard wordt er niets gevonden en in mijn situatie wordt een compensatie regeling aangeboden.
Nu had weer weg vallende verbinding, de dame die bij "hielp" stelde mij de keus accepteren van het probleem of abonnement opzeggen.
Ik heb uiteraard aangegeven dat hun probleem niet bij mij moet worden neergelegd en ik niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. De dame van de "hulp" dienst had aangegeven dat zij nog hierover geen klachten van anderen had gehad!!
Tijdens het telefoon gesprek valt de verbinding uit. Het gebeurd niet dagelijks maar een aantal keren per maand zeker!
Ik heb hier al diverse keren met hulpdienst gebeld zij geven aan om te onderzoeken. Ze willen graag weten bij welke nummers en wanneer dit heeft plaats gevonden!
Ik word hierover terug gebeld en uiteraard wordt er niets gevonden en in mijn situatie wordt een compensatie regeling aangeboden.
Nu had weer weg vallende verbinding, de dame die bij "hielp" stelde mij de keus accepteren van het probleem of abonnement opzeggen.
Ik heb uiteraard aangegeven dat hun probleem niet bij mij moet worden neergelegd en ik niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. De dame van de "hulp" dienst had aangegeven dat zij nog hierover geen klachten van anderen had gehad!!