Service klachten: oplossing ziggo accepteren of opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Forum Gebruiker
Berichten
38
Probleem:
Tijdens het telefoon gesprek valt de verbinding uit. Het gebeurd niet dagelijks maar een aantal keren per maand zeker!

Ik heb hier al diverse keren met hulpdienst gebeld zij geven aan om te onderzoeken. Ze willen graag weten bij welke nummers en wanneer dit heeft plaats gevonden!
Ik word hierover terug gebeld en uiteraard wordt er niets gevonden en in mijn situatie wordt een compensatie regeling aangeboden.

Nu had weer weg vallende verbinding, de dame die bij "hielp" stelde mij de keus accepteren van het probleem of abonnement opzeggen.

Ik heb uiteraard aangegeven dat hun probleem niet bij mij moet worden neergelegd en ik niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. De dame van de "hulp" dienst had aangegeven dat zij nog hierover geen klachten van anderen had gehad!!
 

Gewoon_een_Klant

Forum Gebruiker
Berichten
55
Valt ook het modem/internet weg als je het telefoon probleem hebt?
Dan zou het de voeding/adapter van het modem kunnen zijn. Zeker bij de UBEE modem een probleem dat al eerder gemeld is.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

mitchell

Forum Gebruiker
Berichten
38
Bedankt voor je reactie gewone klant.

Het gaat hier wel om mijn mobiele aansluiting en niet de vaste aansluiting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan