K
Karakie
Ik heb een Z1 pakket bij Ziggo en vroeg me af of het toegestaan is om een server te hebben?
Zo ja: welke server's zijn wel toegestaan en welke niet?
Bij casema was het zo dat alleen thuisservers verboden waren.
M.V.G. Johan
Zo ja: welke server's zijn wel toegestaan en welke niet?
Bij casema was het zo dat alleen thuisservers verboden waren.
M.V.G. Johan