• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Server toegestaan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Karakie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Karakie

Ik heb een Z1 pakket bij Ziggo en vroeg me af of het toegestaan is om een server te hebben?

Zo ja: welke server's zijn wel toegestaan en welke niet?

Bij casema was het zo dat alleen thuisservers verboden waren.

M.V.G. Johan
 
ik draai al jaren een prive server thuis,
heb er nooit een klacht over gehad.

dus afhankelijk wat jij van plan bent zal het niet echt een probleem worden,
zeker niet als je kijkt wat je max. down/up is.
download 1.600 kbit/s
upload 500 kbit/s
alleen zou ik mezelf wel afvragen of je wel een server wilt draaien met die snelheid.
lijkt me dat je het zou merken als je zelf op internet zit ofzo en iemand anders zou op je server komen.
 
Heb 2 jaar op casema een webserver gedraait enige verschil dat ik merkte was dat het altijd sneller werkte dan hosting ook al zat ik 18 duizend kilometer verderop met super langzaam internet had nooit problemen met snelheid.

En server deelde mijn internet verbinding nu zit ie sinds 1 week rechtstreeks op mijn pc aangesloten en snelheid lijkt zeker 3 keer langzamer.

Vroeg me alleen af of het wel toegestaan is.
 
Heb 2 jaar op casema een webserver gedraait enige verschil dat ik merkte was dat het altijd sneller werkte dan hosting ook al zat ik 18 duizend kilometer verderop met super langzaam internet had nooit problemen met snelheid.

En server deelde mijn internet verbinding nu zit ie sinds 1 week rechtstreeks op mijn pc aangesloten en snelheid lijkt zeker 3 keer langzamer.

Vroeg me alleen af of het wel toegestaan is.


Zo ver ik meen is het toegestaan, alleen wordt het niet ondersteund als er met de server iets aan de hand is.
Vaak wordt er aangeraden om dan een Ziggo Zakelijk abonnement te nemen, hiermee kans te lopen op betere ondersteuning bij verbindingsproblemen.
Echter is het bij uw vraag het antwoord heel eenvoudig: eigen risico.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan