H
Heilow
Bij het downloaden met newsleecher vanaf de newsserver krijg ik in de logging de melding :
Dit zorgt ervoor dat mijn download incomplete is en ik bestanden moet gaan repareren (hetgeen wel lukt). Als ik het bestand / part nogmaals download, dan komt deze volledig binnen.
Hoe kan ik voorkomen dat deze melding wordt gegenereerd? Moet ik iets in windows instellen of in Newsleecher v3.9 Final ?
Bedankt,
Server Response: "400 Session byte limit reached".
Deze melding lijkt wel te komen nadat ik 1 Gb van de server heb gedownload.
Dit zorgt ervoor dat mijn download incomplete is en ik bestanden moet gaan repareren (hetgeen wel lukt). Als ik het bestand / part nogmaals download, dan komt deze volledig binnen.
Hoe kan ik voorkomen dat deze melding wordt gegenereerd? Moet ik iets in windows instellen of in Newsleecher v3.9 Final ?
Bedankt,