L
lintweaker
Vanavond thuis gekomen een poging gewaagd een programma te schedulen op een van de HD kanalen. D Cisco geeft echter op alle HD kanalen een smartcard message (of ik me even wilde abonneren) terwijl ik al enige maanden geabonneerd ben op de HD kanalen....:?
De standaard SD kanalen werkten allemaal nog naar behoren. Een paar uur later weer geprobeerd en toen op alle kanalen de smartcard foutmelding !
De Cisco maar even van de stroom gehaald, weer aangezet en toen helaas nog steeds de smartcard melding. Ik was al met de Ziggo aan het bellen toen het beeld opeens verscheen. Ook de HD kanalen doen het nu weer.
Relatie met de nieuwe firmware misschien? Anderen ook dit probleem ondervonden? Ik zou toch verwachten dat het apparaat ondertussen wat stabieler zou zijn :shock: :no:
De standaard SD kanalen werkten allemaal nog naar behoren. Een paar uur later weer geprobeerd en toen op alle kanalen de smartcard foutmelding !
De Cisco maar even van de stroom gehaald, weer aangezet en toen helaas nog steeds de smartcard melding. Ik was al met de Ziggo aan het bellen toen het beeld opeens verscheen. Ook de HD kanalen doen het nu weer.
Relatie met de nieuwe firmware misschien? Anderen ook dit probleem ondervonden? Ik zou toch verwachten dat het apparaat ondertussen wat stabieler zou zijn :shock: :no: