• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Series opnemen BBC HD

Berichten
100
Afgelopen weekend heb ik een probleem ondervonden met Series opnamen op BBC 1 HD. Ik had op de BBC meerdere serie opnamen lopen die ook al succesvol meerdere keren gewerkt hebben de afgelopen weken.

Afgelopen weekeinde waren deze ineens weg waardoor ik iig 1 opname voor 80% gemist heb. Ook de andere geplande opname was weg maar heb ik nog handmatig in kunnen stellen voordat het programma begon.

Bij het opnieuw programmeren van de opname van het programma bleek dat de mogelijkheid voor series opnemen voor de BBC1 HD verdwenen was.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Ik heb een lopende serieopname op BBC en die staat ook as woensdag gewoon ingepland. Ook bij het proberen op te nemen van een programma (eastenders) krijg ik gewoon de optie 'Alle Afleveringen'
 
Werkt optimaal bij mij. QI XL, Doctor Who, alle afleveringen van deze series worden op de juiste manier opgenomen. De mogelijkheid een series op te nemen staat gewoon in mijn menu.
 
Was er niet een update die tot gevolg had dat serie-opnames opnieuw moesten worden ingesteld?
Ik heb er ook een paar opnieuw moeten aanmaken. Onder andere QI trouwens. ???
 
Ik heb al behoorlijk wat updates gehad maar kan me niet heugen ooit een serieopname kwijt te zijn geraakt. Maar er zijn volgens mij wel anderen op het forum geweest die zeiden hier wel last van te hebben gehad.
 
Wel nog steeds last dat de ondertiteling totaal niet synchroon loopt op de hd zender, bv bij Dr Who.
 
Update:

Ik heb een reset naar fabrieksinstellingen uitgevoerd. Mijn problemen lijken voorbij te zijn.
 
Terug
Bovenaan