Serie the Spanish princess plotklaps weg

GerardV200

Forum Gebruiker
Berichten
3
Zit ik een paar weken te kijken. Ben ik in serie 2 tot aflevering 6 van 8 gekomen. Zijn beide series eind vorige week zomaar, zonder enige aankondiging verdwenen. Dus zonder het eind/ontknoping te kunnen zien eigenlijk voor niets zo een 15 uur zitten kijken. Uitleg bij Viaplay gevraagd, tot 4 keer toe zelfs, via Facebook messenger. De chat is nooit toegankelijk. Geen enkele reactie. Wees gewaarschuwd met deze dure dienst!
 

CreativeS

Forum Gebruiker
Berichten
16.732
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Lid geworden Vandaag om 14:30
Laatst gezien Vandaag om 14:30

die-zien-we-nooit-meer-terug.png
 

xray79

Product Tester
Berichten
1.082
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
goede waarschuwing en meteen het grote nadeel van streaming. Je bezit het niet dus afhankelijk van het platform. Geen idee of er op een site een overzicht staat van series/films die verdwijnen. Netflix doet dit wel en is wel zo gebruikersvriendelijk.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

GerardV200

Forum Gebruiker
Berichten
3
Zeker bedoeld als een waarschuwing en nee er staat geen overzicht van wat en wanneer er iets gaat verdwijnen. Klantvriendelijkheid?.....tja
 

Messi Forever

Forum Gebruiker
Berichten
140
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op de website van Viaplay staat met betrekking tot de beschikbaarheid van series en film het volgende:

Waarom is een serie of film niet meer beschikbaar op Viaplay?​

De rechten voor series en films zijn slechts tijdelijk en zodra deze rechten zijn verlopen, is de serie of film niet meer beschikbaar via de service.
Wanneer een serie of film binnenkort verdwijnt op Viaplay, publiceren we een teller op de serie of film, die aangeeft hoe lang het nog duurt voordat het item wordt verwijderd.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

GerardV200

Forum Gebruiker
Berichten
3
Zo zou het wellicht moeten werken. Maar hier was echt geen teller geplaatst. Dat zou wel opgevallen zijn.
 
Bovenaan