• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

serie opnames werkt weer eens niet...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gijmpie
  • Startdatum Startdatum
G

gijmpie

Wat baal ik ontzettend, weer een formule 1 weekend gemist.
Normaal neemt mijn horizonbox altijd alles netjes op, maar toen ik vanavond na een weekendje weg thuis kwam was er geen opname te bekennen.
Ook zie ik hem niet meer staan in de geplande opnamen...
Het niet altijd opnemen van opnames was voor mij een reden om mijn oude mediabox om te ruilen voor een horizon box. maar als deze nu ook kuren gaat vertonen...
Vorig jaar kon je nog met uitzending gemist de f1 terug kijken maar dit jaar is dat er helaas ook al niet meer bij.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
Terug
Bovenaan