• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Serie A en FA Cup vanaf dit seizoen bij Ziggo Sport

Maar goed dat Extra 1 en Extra 2 nu ook in HD zijn... is er tenminste ruimte over voor de mensen die geen bal aan voetbal vinden, maar niet afgescheept willen worden met een korrelig beeld :)
 
Straks krijgt Ziggo alle voetbal rechten muv Eredivisie, als het contract met Foxsports dan afloopt kan Ziggo het gewoon op zwart zetten, is het niet nodig, kan Fox ook geen eisen stellen, Ziggo heeft dan zelf alle sport rechten. Dus het wurgcontract met Fox kan Fox op hun buik schrijven bij Ziggo.
 
Maar goed dat Extra 1 en Extra 2 nu ook in HD zijn... is er tenminste ruimte over voor de mensen die geen bal aan voetbal vinden, maar niet afgescheept willen worden met een korrelig beeld :)
Is Extra 1 en 2 voortaan in HD? Dat wist ik nog niet! Vanavond eens checken.
Dat is wel top!!
 
Behoorlijke klap voor Fox lijkt mijn zo.

Daar is alleen de FA Cup nu weg. Ik denk dat de klap voor Eurosport harder is. Die zijn de Serie A kwijt. Maar nu nog de Bundesliga naar Ziggo en Foxsports Buitenland kan eruit.

Ik denk wel dat Ziggosports straks een extra kanaal erbij moet zetten willen ze alles tegelijk laten zien.
 
Graag dan eindelijk eens het UHD kanaal voor de vele sport gaan uitrollen, in plaats van nog meer sportkanalen extra uit te rollen.
 
Wel blij dat 'versnippering' minder wordt, maar over het algemeen vind ik de verslaggeving / uitzendingen bij Fox wel iets beter. Als er vorig seizoen 5 PL wedstrijden tegelijk waren dan zond Ziggo er soms nog maar 1 live uit... Dat moet echt wel beter.

(ook de site waar je samenvattingen terug kan kijken (zonder al te veel spoilers) hebben ze bij Fox iets beter op orde.)
 
Terug
Bovenaan