K
ko
https://tweakers.net/nieuws/76904/secure-boot-van-windows-8-maakt-booten-linux-onmogelijk.html?nb=2011-09-21&u=1200
Ik zie het niet gebeuren dat MS gaat/kan bepalen welke OS'en ik op mijn computers wil/kan zetten.
Maar ja, ik had ook niet verwacht dat het huidige kabinet Prinsjesdag zou halen...:-(
Meningen (niet over het kabinet, maar over Win8-secureboot...:-) ) ?
Ko
Ik zie het niet gebeuren dat MS gaat/kan bepalen welke OS'en ik op mijn computers wil/kan zetten.
Maar ja, ik had ook niet verwacht dat het huidige kabinet Prinsjesdag zou halen...:-(
Meningen (niet over het kabinet, maar over Win8-secureboot...:-) ) ?
Ko


