V
viperfox
Volgens mij heeft Ziggo plots al mijn secundaire multikabel mail adressen weggegooit ofzo
Wachtwoord werkt iig niet meer.....en op de persoonlijke pagina staat dat er geen secundaire adressen aanwezig zijn?
Fijn dat dat even van te voren gemeld wordt :x
Als ik de adressen opnieuw wil aanmaken krijg ik weer een van de vele error's (zelden zo'n belabberde website gezien bij een provider). Zorg liever eerst dat de service pagina's werken ipv al die nutteloze nieuws items enzo. Ik begin echt weer te verlangen naar de goede oude Multikabel tijd...... nooit ergens problemen mee gehad destijds!
Wachtwoord werkt iig niet meer.....en op de persoonlijke pagina staat dat er geen secundaire adressen aanwezig zijn?Fijn dat dat even van te voren gemeld wordt :x
Als ik de adressen opnieuw wil aanmaken krijg ik weer een van de vele error's (zelden zo'n belabberde website gezien bij een provider). Zorg liever eerst dat de service pagina's werken ipv al die nutteloze nieuws items enzo. Ik begin echt weer te verlangen naar de goede oude Multikabel tijd...... nooit ergens problemen mee gehad destijds!