Secretcircle

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinus1249

Forum Gebruiker
Berichten
112
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds ik een nieuwe modem heb ontvangen is de zender secretcircle verdwenen op de smartcard tv' s maar wel aanwezig via de Next box. Wat ik ook doe: cards opnieuw inladen. De zender komt niet terug. Volgens Mijn producten staat de zender aan. Een poging om de zender daar uit en weer aan te zetten lukt ook niet. Wie helpt?
 
Het zou een signaal probleem kunnen zijn, ontstaan door de modemwissel. Hierdoor kan een enkele zender opeens niet meer doorkomen.
Kun je eens proberen om het modem tijdelijk er tussenuit te halen, en de kabel van de TV rechtstreeks aan te sluiten? (puur om te kijken of de zender dan weer terug komt)

Eventueel een foto van je AOP (waar de kabel binnenkomt) kan ook helpen.
 
Tv signaal komt van splitter op het AOP en gaat dus buiten de modem om. Splitter er tussen uit gehaald maakt geen verschil. Melding E16-4.
 
Heb je de TV sinds de modemwissel al een uit gehad? Niet standby, maar echt uit, dus schakelaar op TV of stekker uit WCD voor een paar minuten?
Niet zeker dat het helpt, maar mogelijk is het wel.
 
E16-4, E19-4 of smartcard verlopen oftewel het is een melding van de smartcard.. dus dan kun je signaal uitsluiten. Ziggo even bellen anders.
 
Ik heb 3 cards in gebruik en alleen deze zender is plotseling weg.
 
Zojuist zelf probeert in het juiste menu te komen..pff wat een gedoe..
Log in op je " mijn ziggo" omgeving..app of browser.
Daarna producten ...dan zenderoverz icht. Hier zoek je 791 op.
Daar krijg je de optie om de zender aan of uit tezetten. Volg dit.
Dan zul je deze 2 screenshots zien.

Advies: eens uitzetten en weer aanzetten?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240226-205301_Mijn Ziggo.jpg
    Screenshot_20240226-205301_Mijn Ziggo.jpg
    114,5 KB · Weergaven: 14
  • Screenshot_20240226-205234_Mijn Ziggo.jpg
    Screenshot_20240226-205234_Mijn Ziggo.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 18
Ja, zelfs dat heb ik geprobeerd. Dan krijg ik de mededeling over 5 minuten is de zender uitgeschakeld. Als ik dan een kwartiertje later weer kijk staat de zender weer gewoon aan. Maar er is niets te zien op de tv.
 
En nog even voor de zekerheid, had je dit ook nog geprobeerd:
Heb je de TV sinds de modemwissel al een uit gehad? Niet standby, maar echt uit, dus schakelaar op TV of stekker uit WCD voor een paar minuten?
Niet zeker dat het helpt, maar mogelijk is het wel.

En ook de zenders opnieuw opgehaald via Mijn Ziggo?
 
Dat heb ik diverse keer gedaan zonder resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan