• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

scifi channel, komt dat ooit?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hein
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hein

halo, allemaal, simpele vraag, is er iemand die weet of het scifi channel ooit in het Ziggo digitale tv pakket komt?
thanks in advance
hein
:)
 
halo, allemaal, simpele vraag, is er iemand die weet of het scifi channel ooit in het ziggo digitale tv pakket komt?
thanks in advance
hein
:)

In ieder geval nog niets van bekend. Of het ooit nog komt kan ik je niet zeggen, maar in de gecommuniceerde plannen nog niet.... :)
 
Vanaf december ???? Het lijkt er op dat Ziggo per december met allerlei nieuwtjes en voordelen komt, daar zal digitale tv toch ook bij aan bod komen...

Ik verwacht toch nog wel een aantal nieuwe zenders
 
Ik vind ook dat het nu wel eens tijd gaat worden dat Ziggo The SciFi Channel gaat doorgeven:!:

Als straks een aantal analoge zenders zijn uitgeschakeld is er genoeg ruimte voor nieuwe zenders. :)
 
Vanaf december ???? Het lijkt er op dat Ziggo per december met allerlei nieuwtjes en voordelen komt, daar zal digitale tv toch ook bij aan bod komen...

Ik verwacht toch nog wel een aantal nieuwe zenders
Hoe helpen we geruchten de wereld in... door ze zelf rond te spreiden zonder enige onderbouwing ;)
 
Hoe helpen we geruchten de wereld in... door ze zelf rond te spreiden zonder enige onderbouwing ;)
Dat is maar hoe je het leest :wink: Als ik had geplaatst dat Ziggo op zeker iets gaat doen met digitale tv dan is het dingen de wereld in helpen.

Per eind van het jaar deed @home altijd wijzigingen in het digitv pakket. Met het wegvallen van twee analoge zenders komt er meer ruimte voor meer kanalen en vervangingen (dat laatste het liefst niet natuurlijk)
 
Ik vind ook dat het nu wel eens tijd gaat worden dat Ziggo The SciFi Channel gaat doorgeven:!:

Ik weet niet of het er ooit gaat komen. Vroeger in de Multikabel tijd hebben wij ons daar ook wel een sterk voor gemaakt, maar destijds was het niet mogelijk omdat er door SciFi Channel ook programma's uitgezonden werden waar andere nederlandse zenders de rechten voor nederland van gekocht hadden. Of dit nu nog steeds de beperkende factor is weet ik niet.
 
Ik weet niet of het er ooit gaat komen. Vroeger in de Multikabel tijd hebben wij ons daar ook wel een sterk voor gemaakt, maar destijds was het niet mogelijk omdat er door SciFi Channel ook programma's uitgezonden werden waar andere nederlandse zenders de rechten voor nederland van gekocht hadden. Of dit nu nog steeds de beperkende factor is weet ik niet.
Scifi heeft nu een op de benelux gerichte zender, er zullen dus geen problemen moeten zijn met eventuele rechten.
 
Scifi heeft nu een op de benelux gerichte zender, er zullen dus geen problemen moeten zijn met eventuele rechten.
Is die net zo leuk als de originele sci-fi trouwens?
Ik dacht ooit iets gelezen te hebben dat dit maar een slap aftreksel was van de originele sci-fi omdat veel series missen.

(zelf zou ik ook een voorstander van een sci-fi kanaal zijn)
 
upc

bij upc zit hij gewoon in het pakket, dus dat moet bij ziggo toch ook kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan