Science Fiction

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opteron-pv

Forum Gebruiker
Berichten
529
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
He is bijna niet te geloven maar Ziggo stuurt een service bericht met het volgende:

[inleiding niet overgetypt]

Wij maken alles 100% in orde, Kostenloos
Stoort uw tv wel eens in de vorm van ruis, strepen of haperingen? Of werkt uw internet verbinding niet altijd even goed? Storingen worden vaak veroorzaakt door verkeerde aansluitingen of beschadigde kabels in huis. Maar de oorzaak kan ook buitenshuis liggen. Bijvoorbeeld door de straling van een zendmast in de buurt. Wat het probleem ook is, onze servicemonteut komt graag langs om de oorzaak te vinden. Om vervolgens het probleem snel en kostenloos te verhelpen. Wij vinden namelijk dat u als abonnee onze producten moeten kunnen ervaren zoals ze bedoeld zijn.

Erica Blom Groenink.


Het heeft wel een hele lange tijd geduurt maar dit is toch wel een behoorlijke stap voorwaarts iets wat ik niet verwacht van Ziggo. Laten we hopen dat Ziggo op deze manier verder gaat dan wordt het nog eens wat :) .

De brief zal wel per regio worden verspreid maar dan toch iets om naar vooruit te kijken :) .
 
Zeer waarschijnlijk omdat ze overstappen (/ook in gebruik nemen) naar QAM256 voor digitaal.

Maar wel zeer netjes, inderdaad!
 
Ben ik wel nieuwsgierig hoever dat kostenloos strekt.

Even de bekabeling in een heel huis vervangen inclusief de vaak weggewerkte bekabeling naar de bovenverdiepingen is geen geringe en ook geen goedkope klus.

Erg goed dus dat ze het doen, maar verwacht eigenlijk dat het 'gratis' zich uitstrekt tot het advies en eventuele installatie, maar niet de eventueel nodige nieuwe kabels, versterkers en splitters.

Anders plaats ik ook wel even een bouwmarkt kabel, splitter en versterker terug om gratis nieuwe spullen te krijgen ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan