S
Smurfin
My god, ik zit eens te kijken via google en typ "upc klacht" in, in de hoop dat ik een klein beetje verder kan komen met onze storing vanaf begin april en ik had geen idee van dit forum en misschien helpt het echt om even lekker te klagen hier. En ik kon het niet opbrengen om al die topics te lezen want het is kommer en kwel en ik vraag me af waar we aan begonnen zijn met ons contract met alles derop en deraan voor ruim 100 Euries per maand.
Het euvel bij ons heet "signaalsterkteproblemen", mooi woord maar betekent niets anders als
"telefoon pakken, bellen en niks, helemaal niks, computer aan, internet niks, noppes, UPC on demand, niks nada".
Klantenservice 09001580, dat nummer vele malen gebeld en vandaag spande de kroon, vanaf 8 april ben ik aan het klagen en vandaag heb ik een kwartier in de wacht gestaan en toen ik eindelijk een medewerkster sprak gooide ze de hoorn erop nadat ik vroeg of ze alsjeblieft aandacht wilde besteden aan onze ellendige verbinding, zo werkt het en zo werkt het 24 uur achter elkaar niet. Er zijn netwerkproblemen, ze zijn ermee bezig is het antwoord en dan hoor je tuut tuut tuut want mevrouw klantenservice heeft er blijkbaar geen trek in om met me in discussie te gaan.
En er is vorige week iemand geweest, aardige man trouwens, die wist hetzelfde als ik, "signaalsterkteproblemen" en hij kon er niets aan doen, toen kwam er weer een meneer, ook aardig, en heeft zijn best gedaan en heeft me gezegd dat de straat open moet en dat aannemer moet komen om dit te doen. Dus ik zei oké dat wordt natuurlijk eerst vakantietijd dus misschien in September gaat het lukken, maar hij hoopte dat dit volgende week zou gebeuren.
Natuurlijk hoop ik dat dit ook echt gaat gebeuren alleen ben ik nu negatief want geloof er niet meer in, UPC weet al een paar maanden van dit probleem (ben trouwens niet de enige in de buurt).
En afgelopen maanden netjes onze rekeningen voldaan aan UPC, 120 Euro April - 130 Euro Mei inclusief een foutje in de berekening van UPC maar wordt verrekend (zeiden ze bij klantenservice) - nu 75 Euro (yep 't is verrekend), en heb diverse malen aangegeven het niet eens te zijn met deze bedragen want waar we voor betalen krijgen we niet en heb vandaag mijn abonnementsgeld gestorneerd in de hoop dat er nu eens een oplettend menselijk mens ziet dat het niet eerlijk is geld van onze rekening te halen voor diensten die we niet krijgen.
En ook keurig klantenservice hiervan op de hoogte gesteld en te horen gekregen dat ze geen bedragen kunnen crediteren totdat de storing verholpen is, maar helaas ik ga er niet meer op zitten wachten.
En alles bij elkaar weet ik nu dat als je een contract met een megaconcern zoals UPC aangaat dat je heel goed en vriendelijk behandeld wordt bij het aangaan van het contract "de verkoper" maar als er iets fout gaat dan kan je het bos in en wordt je niet meer gehoord. Natuurlijk zijn er goeie mensen die voor UPC werken, ik heb best een paar aardige mensen gesproken in de afgelopen maanden en veel hebben begrip maar niemand die daadwerkelijk het heft in handen heeft, niemand die spijkers met koppen kan slaan want ze hebben een heel draaiboek van wat ze moeten zeggen.
Klantenservice UPC: Ik zit hier om Uw vragen te beantwoorden, wat kan ik voor U doen?
blablablbla ja ik begrijp het, ze zijn er mee bezig.... blablabla nog steeds? hoelang duurt dat? blablabla ja dat weet ik ook niet, hier staat dat ze ermee bezig zijn ....blablabla normaal staat er 2 werkdagen voor..... blablabla hahahahaha........
ja sorry ik begrijp het probleem maar kan U verder niet helpen want dat staat op m'n scherm blablablabla..... ja maar vanaf 8 april, het is half juni nu........ blablabla ... ja sorry meer kan ik niet doen ......
Verder hoop ik dat ik Uw vragen naar tevredenheid heb behandeld, heeft U nog verdere vragen, nee? dan wens ik U een prettige dag
................... herkenbaar voor klagers ??
Ik wens iedereen een fijn weekend en ja, het was wel even fijn om dit van me af te schrijven, kan nog wel uurtje doorgaan maar heb er al veel te veel tijd ingestoken.
Tevens hoop ik dat UPC volgende week mijn 5e brief zult ontvangen en heel misschien krijg ik dan één keer een antwoordje terug!!
groetjes
Het euvel bij ons heet "signaalsterkteproblemen", mooi woord maar betekent niets anders als
"telefoon pakken, bellen en niks, helemaal niks, computer aan, internet niks, noppes, UPC on demand, niks nada".
Klantenservice 09001580, dat nummer vele malen gebeld en vandaag spande de kroon, vanaf 8 april ben ik aan het klagen en vandaag heb ik een kwartier in de wacht gestaan en toen ik eindelijk een medewerkster sprak gooide ze de hoorn erop nadat ik vroeg of ze alsjeblieft aandacht wilde besteden aan onze ellendige verbinding, zo werkt het en zo werkt het 24 uur achter elkaar niet. Er zijn netwerkproblemen, ze zijn ermee bezig is het antwoord en dan hoor je tuut tuut tuut want mevrouw klantenservice heeft er blijkbaar geen trek in om met me in discussie te gaan.
En er is vorige week iemand geweest, aardige man trouwens, die wist hetzelfde als ik, "signaalsterkteproblemen" en hij kon er niets aan doen, toen kwam er weer een meneer, ook aardig, en heeft zijn best gedaan en heeft me gezegd dat de straat open moet en dat aannemer moet komen om dit te doen. Dus ik zei oké dat wordt natuurlijk eerst vakantietijd dus misschien in September gaat het lukken, maar hij hoopte dat dit volgende week zou gebeuren.
Natuurlijk hoop ik dat dit ook echt gaat gebeuren alleen ben ik nu negatief want geloof er niet meer in, UPC weet al een paar maanden van dit probleem (ben trouwens niet de enige in de buurt).
En afgelopen maanden netjes onze rekeningen voldaan aan UPC, 120 Euro April - 130 Euro Mei inclusief een foutje in de berekening van UPC maar wordt verrekend (zeiden ze bij klantenservice) - nu 75 Euro (yep 't is verrekend), en heb diverse malen aangegeven het niet eens te zijn met deze bedragen want waar we voor betalen krijgen we niet en heb vandaag mijn abonnementsgeld gestorneerd in de hoop dat er nu eens een oplettend menselijk mens ziet dat het niet eerlijk is geld van onze rekening te halen voor diensten die we niet krijgen.
En ook keurig klantenservice hiervan op de hoogte gesteld en te horen gekregen dat ze geen bedragen kunnen crediteren totdat de storing verholpen is, maar helaas ik ga er niet meer op zitten wachten.
En alles bij elkaar weet ik nu dat als je een contract met een megaconcern zoals UPC aangaat dat je heel goed en vriendelijk behandeld wordt bij het aangaan van het contract "de verkoper" maar als er iets fout gaat dan kan je het bos in en wordt je niet meer gehoord. Natuurlijk zijn er goeie mensen die voor UPC werken, ik heb best een paar aardige mensen gesproken in de afgelopen maanden en veel hebben begrip maar niemand die daadwerkelijk het heft in handen heeft, niemand die spijkers met koppen kan slaan want ze hebben een heel draaiboek van wat ze moeten zeggen.
Klantenservice UPC: Ik zit hier om Uw vragen te beantwoorden, wat kan ik voor U doen?
blablablbla ja ik begrijp het, ze zijn er mee bezig.... blablabla nog steeds? hoelang duurt dat? blablabla ja dat weet ik ook niet, hier staat dat ze ermee bezig zijn ....blablabla normaal staat er 2 werkdagen voor..... blablabla hahahahaha........
ja sorry ik begrijp het probleem maar kan U verder niet helpen want dat staat op m'n scherm blablablabla..... ja maar vanaf 8 april, het is half juni nu........ blablabla ... ja sorry meer kan ik niet doen ......
Verder hoop ik dat ik Uw vragen naar tevredenheid heb behandeld, heeft U nog verdere vragen, nee? dan wens ik U een prettige dag
................... herkenbaar voor klagers ??Ik wens iedereen een fijn weekend en ja, het was wel even fijn om dit van me af te schrijven, kan nog wel uurtje doorgaan maar heb er al veel te veel tijd ingestoken.
Tevens hoop ik dat UPC volgende week mijn 5e brief zult ontvangen en heel misschien krijg ik dan één keer een antwoordje terug!!
groetjes
