• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Schotel ..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Phr3ak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Phr3ak

Voor de mensen die mischien over willen stappen, en van hun woningbouw geen schotel mogen bevestigen aan de muur ...

https://www.cubsat.com/NL.htm

;)
 
Even een misverstand uit de wereld helpen.
Iedereen die in nederland woont is vrij van hoe hij of zei TV/radio ontvangt.
Woningbouw , VVE etc etc mogen je niet verbieden om een schotel op te hangen.
Grootste fabel die er is dat het niet mag!!

Ze mogen je vragen hem wat minder uit het zicht te zetten maar kunnen je niets verplichten!
Staat er in je contract dat je geen schotel op mag hangen?? dan kan je het als nutteloze regel beschauwen..
Zoek je de bron?? Nederlands wetboek en als het goed is ook op de site van canaldigitaal.
 
dSje zei:
Even een misverstand uit de wereld helpen.
Iedereen die in nederland woont is vrij van hoe hij of zei TV/radio ontvangt.
Woningbouw , VVE etc etc mogen je niet verbieden om een schotel op te hangen.
Grootste fabel die er is dat het niet mag!!

Ze mogen je vragen hem wat minder uit het zicht te zetten maar kunnen je niets verplichten!
Staat er in je contract dat je geen schotel op mag hangen?? dan kan je het als nutteloze regel beschauwen..
Zoek je de bron?? Nederlands wetboek en als het goed is ook op de site van canaldigitaal.

Nee dit mag dus niet(grote misverstand) aangezien je in nederland genoeg andere opties hebt om nieuws tevergaren mag een woning corporatie dit verbieden, alleen als de woning geen cai aansluiting heeft mag je weer wel een schotel neer hangen.

Zie hier https://jure.nl/ba9345 hier https://jure.nl/bb8981 en hier https://jure.nl/bc1127

En hier https://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1111689/Rechtzaak_VERLOREN#Post1111689
 
Het gaat hier over UPC. UPC biedt geen schotel diensten aan. Alternatieven horen dus thuis op andere satelliet fora lijkt me. Er bestaat google. :-X
 
Wat ziet die site er amateuristisch uit, doet niet echt goed aan de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid. Verder vraag ik me af wat dit met digitale TV van UPC te maken heeft? Dit is gewoon een stuk ongewenste reclame :-X
 
funrider zei:
Het gaat hier over UPC. UPC biedt geen schotel diensten aan. Alternatieven horen dus thuis op andere satelliet fora lijkt me. Er bestaat google. :-X

Mwhah, het lijkt me toch dat je informatief wilt zijn, ook als een forum zijnde ;)

Dat het toevallig niet in jouw straatje past .. Oké, zo be it :)

En de schotel is, of kan een hele mooie vervanging zijn voor de digitale TV diensten van UPC :)

En kreeg de vraag via PM wat dan een oplossing qua schotel zou kunnen zijn, als je zo'n ding niet mag plaatsen van de woningbouw vereniging, dus bij deze :)

En als het je niet aanstaat, het staat je vrij om dit topic over te slaan ..
 
C0re zei:
Wat ziet die site er amateuristisch uit, doet niet echt goed aan de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid. Verder vraag ik me af wat dit met digitale TV van UPC te maken heeft? Dit is gewoon een stuk ongewenste reclame :-X

Als ik persoonlijk wel ergens een hekel aan heb, is het aan ongewenste reclame ;)

En ach, de core business van die mensen op die website, is niet het bouwen van website's, maar het verkopen van schotel antenne's, althans voor zover je dat ontgaan is ;)
 
:police:
Dit heeft niets met UPC te maken en hoort hier niet thuis.

Dat je geïnteresseerd bent in satelietontvangst kan ik mij voorstellen, maar daarvoor zijn andere forums.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan