• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

schokkerig beeld op eredivisie live

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ruud68
  • Startdatum Startdatum
R

ruud68

zijn er nog meer mensen die schokkerig beeld hebben op EL zowel op hd als op sd (5331).het lijk wel op een slechte stream andere kanalen zijn wel goed ?????
 
Ik heb niet gekeken, maar zag zojuist op een schotelforum dat het via de schotel ook zo was. Inmiddels zou het weer goed zijn.
 
Vaak is het ook bij de uitzending van een specifieke wedstrijd waar wat mis is. Vorige week bij Groningen - Feyenoord zag je bijvoorbeeld bij een specifieke camera af en toe een zwarte lijn door het beeld flitsen.
 
heb ook last van alleen op eredivie live HD die stoort net of er af en toe een andere zender doorheen komt..
erg vreemd..
 
Sinds gisteren helemaal geen HD meer van EL. Krijg het bekende signaalverlies in beeld, en daar houdt het mee op. Hier in huis is niets veranderd, dus dit soort dingen verbaast me wel altijd.

Heb nu van het begin af aan HD, maar vraag me steeds meer af waarom ik extra betaal voor het waardeloze aanbod en beeld.
 
Terug
Bovenaan