Schok beeld, na zappen weer goed

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.429
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb probleempje meschien weet 1 van de upc medewerkers wat er aan het handje is.
Ik heb dat probleem al een tijdje box al keertje omgerolen enz enz. Waar kan dit aan liggen lijkt net of de box tetraag is om de beeld goed weertegeven, gaat dan schokken. Het is net als je doom3 op een P3 zit tedraaien met gevolg schokkend beeld, Weet iemand oplossing ervoor is namelijk behoorlijk irritant. ???
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.227
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zoiets kan evt aan een slecht signaal liggen.
Welke waardes heb je? Vooral de waarde van kwaliteit mag niet te laag zijn.

Sterkte en kwaliteit van het signaal in de mediabox
menu > instellingen > zoeken via netwerk > pin (standaard 0000 dan pijl naar rechts en ok drukken) > handmatig zoeken netwerk > ok > sterktes in %
 

waslijn

Forum Gebruiker
Berichten
44
Heb ik ook telkens met het breedbeelsingnaal op de ARD, HD heeft aangegeven dat het een firmware probleem betreft.

Op welke zenders heb je er last van?
 

1109

Forum Gebruiker
Berichten
9
Zelfde probleem hier ook. Treedt vooral op tijdens de WK uitzendingen van ARD op het moment dat er een herhaling is vertoond. Goed om te lezen dat iemand van de HD het probleem kent. Toen ik dit probleem melde wist de betrefende HD medewerker van niets.
 

klend

Forum Gebruiker
Berichten
565
1109 zei:
Zelfde probleem hier ook. Treedt vooral op tijdens de WK uitzendingen van ARD op het moment dat er een herhaling is vertoond. Goed om te lezen dat iemand van de HD het probleem kent. Toen ik dit probleem melde wist de betrefende HD medewerker van niets.

Het is op dit forum al een tijdje terug gemeld dat er problemen waren met ARD.
 
Topicstarter
Topicstarter
Devil-Strike.net

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.429
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Johnny54 zei:
Zoiets kan evt aan een slecht signaal liggen.
Welke waardes heb je? Vooral de waarde van kwaliteit mag niet te laag zijn.

Sterkte en kwaliteit van het signaal in de mediabox
menu > instellingen > zoeken via netwerk > pin (standaard 0000 dan pijl naar rechts en ok drukken) > handmatig zoeken netwerk > ok > sterktes in %

De onderste balk is 100% en de bovenste zit eind e rond de 75% ongeveer, en volgens upc 70 69 70
Zou perfect moeten zijn, box is ook al 2x omgeruild maar na 3weken gebeurt het weer. weet dus niet meer wat tedoen.

waslijn zei:
Heb ik ook telkens met het breedbeelsingnaal op de ARD, HD heeft aangegeven dat het een firmware probleem betreft.

Op welke zenders heb je er last van?

op alle zenders last, geluid enzo loopt gewoon goed maar beeld schokt lijtk gewoon of cpu in box tetraag is of teveel moet verwerken.
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.227
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Devil-Strike.net zei:
De onderste balk is 100% en de bovenste zit eind e rond de 75% ongeveer, en volgens upc 70 69 70
Zou perfect moeten zijn, box is ook al 2x omgeruild maar na 3weken gebeurt het weer. weet dus niet meer wat tedoen.

op alle zenders last, geluid enzo loopt gewoon goed maar beeld schokt lijtk gewoon of cpu in box tetraag is of teveel moet verwerken.
Die waardes zijn inderdaad perfect.
Hmm, eens goed nadenken wat het dan zou kunnen zijn.
 
Topicstarter
Topicstarter
Devil-Strike.net

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.429
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Johnny54 zei:
Die waardes zijn inderdaad perfect.
Hmm, eens goed nadenken wat het dan zou kunnen zijn.
Ja idd zo zit ik ook al paardagen, al voor 50eu nieuwe kabels gehaald van hirschmann maar nix helpt.
 
Bovenaan