• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Schofterig Helpdesk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Xandertje
  • Startdatum Startdatum
X

Xandertje

Om 20:04 uur meld ik een probleem aan bij HD over de snelheid van Internet. Ik geef de snelheden aan die ik
behaal met extreem (zie elders op forum) Mijnheer Helpdesk vond dit schijnbaar niet naar zijn genoegen en
flikkert de hoorn op de haak, en dit echt niet per ongeluk, anders had hij mij wel teruggebeld.

Dit maakt dat UPC-Helpdesk echt een SLECHTE naam krijgt.

(P.S. zou dit manneke echt wel eens de waarheid willen zeggen)
 
Het is natuurlijk niet fijn dat er zo door de helpdesk met klanten word omgegaan ik heb af en toe ook last van HD medewerkers die totaal niet behulpzaam zijn.
Maar over het algemeen word ik altijd wel goed geholpen vaak helpt een 2e keer bellen wel.

Ik schrijf meestal gelijk de naam op van degene met wie ik een gesprek heb gehad zodat als er iemand tussen zit zoals degene die jij aan de telefoon hebt gehad dan kan ik in een volgend gesprek aangeven dat ik door die persoon slecht geholpen ben
 
jvmaan zei:
Maar over het algemeen word ik altijd wel goed geholpen vaak helpt een 2e keer bellen wel.

Het is toch belachelijk dat wij als klanten het al normaal beginnen te vinden dat we twee keer naar een HD moeten bellen om fatsoenlijk geholpen te worden?

Ze moeten de webcare-medewerkers gewoon klonen en daar de hele HD mee vol zetten :p
 
Ellende voorkom je toch niet.
Wat je kunt proberen:
1) Goedemorgen, blahblah upc.. waarmee kan ik u van dienst zijn
2) Goedemorgen met die en die, ik verzoek u om meteen een voicelog te starten, reden hiervoor zijn slechte ervaringen met de helpdesk
3) Zou u misschien ngmaals u naam kunnen noemen en uw directe chef ?, Dit vanwege mijn eerdere nare ervaringen met een collega van u
4) Tevens verzoek ik u vriendelijk om de voice log niet te wissen voor ik daarvoor aan het eind van het gesprek daarvoor toestemming geef

Oftewel gewoon zakelijk en clinisch (desnoods neem het gesprek zelf op... telefoon op de speaker en opnemen met je mobiel als dat mogelijk is)
 
:veryangry:

Nou... Ik heb dus ongeveer hetzelfde...
Snelheid blijft zéér ver achter op het geen wat "belooft" is bij het pakket wat ik nu heb.
Bel de HD al meer dan 3 dagen op over deze veel te lage snelheid.
Zo ook vandaag..
"Ja, zou u even naar het nummer op uw modem kunnen kijken?" .. tuurlijk... "mooi dit klopt met wat ik hier heb... tuut, tuut, tuut,... "... opgehangen en terug bellen mooi niet.. Bel je voor de 2e keer op legt uit wat er is gebeurd en dan krijg je het l*l verhaal dat ze niet kunnen terug bellen i.v.m. de drukte, want dan moeten ze andere mensen er af gooien en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.. :undecided2: :gestoord2: Een telefoon aanbieder die geen "lijn" naar buiten heeft om volgens goed fantsoen even terug te bellen nadat de verbinding verbroken is...
Terwijl ie dat heeft uitgelegd zegt ie dat ik de pc even direct op de modem moet aansluiten, maar dan moet ik wel even de modem uitschakelen.... ik zeg;"en dan bel je me terug?"... Euh nee, meneer dat kan niet... :thumbsdownangry: :veryangry: :knuppel2: is wat er door me heen ging.
Ze kunnen van mij iig. de koude douche krijgen stelletje .... ( vrij om in te vullen ;) )

Het enige wat ze doen is je proberen af te schepen door "vreemde" oorzaken te verzinnen.. ik heb het zelfs al eens meegemaakt dat ze vroegen of ik de stekker van de modem even andersom in het stopcontacat wilde stoppen.... :gestoord2:

Ik ga morgen wel weer eens bellen als ik wat afgekoeld ben, want als het kon trok ik ze door de telefoon heen.. ??? :-\ ;)
 
RVBF1 zei:
:veryangry:
Ik ga morgen wel weer eens bellen als ik wat afgekoeld ben, want als het kon trok ik ze door de telefoon heen.. ??? :-\ ;)
Wel doortrekken dan !!!
Maar verstandig om even af te koelen... vroeg bellen in de ochtend in het weekend is trouwens het beste
Succes
 
maikel6910 zei:
Wel doortrekken dan !!!
Maar verstandig om even af te koelen... vroeg bellen in de ochtend in het weekend is trouwens het beste
Succes

Dank je :)
 
Waarom zou een HD medewerker met opzet de haak erop gooien zonder dit aangegeven. Hou daarbij in het achterhoofd dat in dit soort bedrijven gesprekken worden opgenomen en later beoordeeld met een teamleider....
 
knuffa zei:
Waarom zou een HD medewerker met opzet de haak erop gooien zonder dit aangegeven. Hou daarbij in het achterhoofd dat in dit soort bedrijven gesprekken worden opgenomen en later beoordeeld met een teamleider....
Misschien onbedoeld onbeleefd... vandaar mijn advies, meteen log starten.. vraag om de info
Vindt je dat je onheus bejegend ben of afgewimpeld of de hoorn is erop..
Heb je de naam van de hd medewerker, zijn/ haar teamleider en is er de voicelog

Sorry knuffa, voicelog wordt alleen gestart in bepaalde gevallen:
1) bevestiging verkoop van een product, klant bevestigt (dit wordt opgeslagen want dit is juridisch bewijs overeenkomst
2) wanneer de klant daarom vraagt
3) wanneer de hd medewerker denkt dat dit nodig is...
 
Terug
Bovenaan