X
Xandertje
Om 20:04 uur meld ik een probleem aan bij HD over de snelheid van Internet. Ik geef de snelheden aan die ik
behaal met extreem (zie elders op forum) Mijnheer Helpdesk vond dit schijnbaar niet naar zijn genoegen en
flikkert de hoorn op de haak, en dit echt niet per ongeluk, anders had hij mij wel teruggebeld.
Dit maakt dat UPC-Helpdesk echt een SLECHTE naam krijgt.
(P.S. zou dit manneke echt wel eens de waarheid willen zeggen)
behaal met extreem (zie elders op forum) Mijnheer Helpdesk vond dit schijnbaar niet naar zijn genoegen en
flikkert de hoorn op de haak, en dit echt niet per ongeluk, anders had hij mij wel teruggebeld.
Dit maakt dat UPC-Helpdesk echt een SLECHTE naam krijgt.
(P.S. zou dit manneke echt wel eens de waarheid willen zeggen)

Een telefoon aanbieder die geen "lijn" naar buiten heeft om volgens goed fantsoen even terug te bellen nadat de verbinding verbroken is...
is wat er door me heen ging.
)
