B
blackmolley
Hallo,
Bij gebrek aan een goede handleiding of uitgebreide Q+A zou ik graag 2 dingen willen weten. Wellicht heeft iemand hier er ervaring mee.
1) de mediabox gisteren aangesloten. Alles werkt naar behoren, beetje traag dat wel maar dat wordt straks met de grote update verholpen heb ik begrepen. Probleem is dat ik in mijn scherm vd mediabox (net boven de aangegeven zender naam) een rood telefoontje zie branden. Ik heb de telefoon trouwens gewoon op het Cisco modem aangesloten en niet achter op de mediabox zelf.
Normaal zou je daar niet zo wakker van liggen maar a) het hoort niet en b) je verwardt dit rode lampje gauw met het rode REC lampje wat aangeeft dat er een opname gepland staat.
2) bij de oude mediabox kon je - als je het geluid over de AV receiver speelt via 'OK' naar het menu gaan en daar de keuze stereo of dolby 5.1 kiezen (mits de uitzending het toeliet). Waar kan ik deze keuze nu vinden ? Ik kom hem nl meer nergens tegen.
alvast bedankt voor de reacties.
gr Rene
Bij gebrek aan een goede handleiding of uitgebreide Q+A zou ik graag 2 dingen willen weten. Wellicht heeft iemand hier er ervaring mee.
1) de mediabox gisteren aangesloten. Alles werkt naar behoren, beetje traag dat wel maar dat wordt straks met de grote update verholpen heb ik begrepen. Probleem is dat ik in mijn scherm vd mediabox (net boven de aangegeven zender naam) een rood telefoontje zie branden. Ik heb de telefoon trouwens gewoon op het Cisco modem aangesloten en niet achter op de mediabox zelf.
Normaal zou je daar niet zo wakker van liggen maar a) het hoort niet en b) je verwardt dit rode lampje gauw met het rode REC lampje wat aangeeft dat er een opname gepland staat.
2) bij de oude mediabox kon je - als je het geluid over de AV receiver speelt via 'OK' naar het menu gaan en daar de keuze stereo of dolby 5.1 kiezen (mits de uitzending het toeliet). Waar kan ik deze keuze nu vinden ? Ik kom hem nl meer nergens tegen.
alvast bedankt voor de reacties.
gr Rene
