• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Schelle piep bij het zappen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter carloscalzo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

carloscalzo

Sinds een paar dagen hoor ik af en toe bij het zappen op mijn Humax een harde schelle piep. Heeft iemand ervaring hiermee, of weet wat het is of kan zijn.

Bedankt alvast
 
Ja heb ik ook sinds enkele weken. Apparaatje is al bijna 7 jaar oud, en heeft een keer een reparatie aan de voeding gehad (condensator) toen de harddisk ineens niet meer werd herkent.

Hopelijk gaat hij niet overlijden nu
 
Jep, de mijne 9200C heeft dit ook. Met name de commerciële zenders lijkt het.

Zou fijn zijn als er een oplossing komt. Denk niet dat het aan de hardware ligt namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan