T
tino007
Goeiedag allemaal,
Een vraag over de nieuwe Pace box.
Aansluiting tussen tv en box gaat met hdmi.
Nu wil ik een externe hd recorder aansluiten, kan dat via de scart uitgang van de Pace box ?
Zo ja, neem je dan het beeld op wat je op dat moment aan het kijken bent of kan je ook andere kanalen kiezen met de hd recorder?
Ik heb na het lezen hier wel gezien dat je een splitter op de coax invoer kan zetten, maar een scart lijkt mij ook een mooie oplossing.
Groeten, Tino.
Een vraag over de nieuwe Pace box.
Aansluiting tussen tv en box gaat met hdmi.
Nu wil ik een externe hd recorder aansluiten, kan dat via de scart uitgang van de Pace box ?
Zo ja, neem je dan het beeld op wat je op dat moment aan het kijken bent of kan je ook andere kanalen kiezen met de hd recorder?
Ik heb na het lezen hier wel gezien dat je een splitter op de coax invoer kan zetten, maar een scart lijkt mij ook een mooie oplossing.
Groeten, Tino.