Nu wil ik toch gaan proberen mijn Philips HDTV decoder aan mijn MCE machine te hangen.
Ik heb begrepen dat de Philips alleen RGB en composiet over de scart verstuurd? klopt dit?
Is er nog verschil tussen de scart TV (tv) aansluiting en de recorder (aux) aansluiting?
Ik wil de decoder ook via HDMI blijven gebruiken geeft dit nog problemen?
Is het überhaupt mogelijk om op te nemen via de scart aansluitingen? Beveiliging ed…
Ik weet dat als ik de decoder wil aansluiten en er alleen RGB signaal is ik dit moet omzetten, via een aparte converter, naar s-video. Ik heb me al verzoend met de gedachte dat UPC het zo moeilijk mogelijk wil maken om hem aan een MCE machine te hangen.
En wanneer stoppen ze met die achterlijke
combinatie van serienummer van decoder gekoppeld aan smartcard. Ik wil mijn eigen decoder kopen!
Alvast bedankt voor de reactie(s).....
Ik heb begrepen dat de Philips alleen RGB en composiet over de scart verstuurd? klopt dit?
Is er nog verschil tussen de scart TV (tv) aansluiting en de recorder (aux) aansluiting?
Ik wil de decoder ook via HDMI blijven gebruiken geeft dit nog problemen?
Is het überhaupt mogelijk om op te nemen via de scart aansluitingen? Beveiliging ed…
Ik weet dat als ik de decoder wil aansluiten en er alleen RGB signaal is ik dit moet omzetten, via een aparte converter, naar s-video. Ik heb me al verzoend met de gedachte dat UPC het zo moeilijk mogelijk wil maken om hem aan een MCE machine te hangen.
En wanneer stoppen ze met die achterlijke
combinatie van serienummer van decoder gekoppeld aan smartcard. Ik wil mijn eigen decoder kopen! Alvast bedankt voor de reactie(s).....