Dag Ziggo'ers,
ik heb tot januari 2014 mijn Motorola SBV5121E met veel plezier gebruikt. In januari vervangen door een Ubee.
Ergens in 2009 ben ik nog succesvol ingelogd geweest in de webinterface van de Motorola, via 192.168.100.1, met user 'admin' en password 'motorola'. Dat heb ik nu weer geprobeerd, maar geeft geen toegang. Van alles geprobeerd met verschillende browsers maar de inlogpagina verschijnt telkens opnieuw. Modem naar factory-defaults via de verzonken reset-button (> 60 seconden ingedrukt houden, lampjes gaan tijdens dat proces allemaal branden) maar ook dat heeft niet geholpen.
Ik vraag me af wat er aan de hand zou kunnen zijn. Is het modem defect geraakt (is werkend afgekoppeld)? Is er vanuit Ziggo een andere username/password combinatie ingezet? Iemand enig idee?
Het is misschien niet heel belangrijk, ik heb tenslotte werkend internet met mijn Ubee. Maar ik ben toch nieuwsgierig waarom mijn Motorola SBV5121E de deur dichthoudt.
Groeten;
Pogo!
ik heb tot januari 2014 mijn Motorola SBV5121E met veel plezier gebruikt. In januari vervangen door een Ubee.
Ergens in 2009 ben ik nog succesvol ingelogd geweest in de webinterface van de Motorola, via 192.168.100.1, met user 'admin' en password 'motorola'. Dat heb ik nu weer geprobeerd, maar geeft geen toegang. Van alles geprobeerd met verschillende browsers maar de inlogpagina verschijnt telkens opnieuw. Modem naar factory-defaults via de verzonken reset-button (> 60 seconden ingedrukt houden, lampjes gaan tijdens dat proces allemaal branden) maar ook dat heeft niet geholpen.
Ik vraag me af wat er aan de hand zou kunnen zijn. Is het modem defect geraakt (is werkend afgekoppeld)? Is er vanuit Ziggo een andere username/password combinatie ingezet? Iemand enig idee?
Het is misschien niet heel belangrijk, ik heb tenslotte werkend internet met mijn Ubee. Maar ik ben toch nieuwsgierig waarom mijn Motorola SBV5121E de deur dichthoudt.
Groeten;
Pogo!