• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SBS6/SBS6HD - vlekjes in beeld?

Berichten
3.371
Hoi

Wij zagen hier zonet 3 witte/grijze vlekjes in beeld bij SBS6, iemand hetzelfde probleem?
Ze zitten bovenaan in het midden en twee in de buurt van elkaar aan de rechterkant
 
2 puntjes rechtsboven schuin onder elkaar, en 1tje middenboven in beeld, op SBS6 HD
 
Ik zag het gisteren ook en was in eerste instantie ook bang voor dode pixels zag echter dat het idd alleen bij sbs 6 hd was
 
Terug
Bovenaan