• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SBS6 HD verdwenen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave7
  • Startdatum Startdatum
D

Dave7

Hoi !


Ik kon vandaag SBS 6 HD niet meer bekijken. Omdat wel vaker zenders nieuw ingesteld moeten worden ( TV niet CI+ certificeerd ) heb ik op mijn Samsung alle zenders opnieuw laten zoeken. Maar nu zit er SBS 6 HD uberhaupt niet meer tussen!! SBS is er nog wel. Ook andere HD kanalen zoals RTL 5 / RTL 7 etc zijn er nog gewoon.

Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem ?

Groet
 
Hier is de zender er gewoon en ook nog op dezelfde frequentie.
 
Is ook hier gewoon te ontvangen.
Het is hier TS 2062, waarschijnlijk ontvang je ook de andere zenders in deze TransportStream niet.

73's
 
Weet iemand hoe ik het in en Samsung handmatig kan zoeken?
Ik heb de oude kanalenlijst geladen ( waar SBS 6 HD in zit ) maar als ik handmatig zoek verdwijnt de zender gewoon helemaal.
 
Niemand en idee ? Het is toch heel raar dat een zender of TS zomaar kan verdwijnen ?
 
Wil je nou dat iemand voor jou gaat uitzoeken hoe je handmatig zenders moet zoeken op je Sammie?
 
Ik dacht misschien heeft iemand het al en keer gedaan. Of kan mij tenminste en hint geven met welke instellingen ik SBS 6 HD weer terug kan vinden.

Ik vindt het vooral zo vreemd dat ik de kanaal zelfs niet kan vinden als ik helemaal opnieuw zoek.
 
Als ik dit topic https://ziggoforum.nl/topics/43869/ mag geloven
zou je SBS HD moeten kunnen vinden op:

freq="762.75" sr="6900" mod="256QAM"/>

<digital_service name="SBS 6 HD" sid="0x4b03" scrambled="0" rcn="766" type="0x19"/>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wel beeld op Eurosport HD (63), Russia Today (409) en VH1 Classic(606)?
Deze zitten allemaal in de zelfde stream.
Als die ook niet werken is er misschien iets aan de hand met de stream, of is het signaal van de stream zwakker als alle andere en ziet de TV hem daarom niet.
Om te beginnen je eigen bekabeling controleren. Mogelijk is er ergens een slechte verbinding van de coaxkabel waardoor het signaal zwakker is.
Als niets kunt vinden contact opnemen met UPC.
 
Ik kom net thuis en er is geen tv en internet. Ik zie wel iemand aan de wijkkast. Toen ik hem vroeg of hij de reden was dat ik geen internet en tv had zij hij - dat zou zo maar kunnen ...

Dus even wachten - dan zie ik wel of het misschien ook de reden was voor mijn probleem.
 
Terug
Bovenaan