• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sbs6 en nederland 3 doen het slecht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter theRob
  • Startdatum Startdatum
T

theRob

Bij doen sinds gisteren nederland 3 en sbs 6 het slecht. Heb de horizon box al een paar keer van de stroom gehaald.
Hebben meer mensen hier last van?
 
Heb mijn analoge signaal ook getest, maar daar gaat alles goed.
Helpdesk gebeld, maar die zeggen dat het waarschijnlijk aan mijn kabels ligt!
Heb de beste persoon maar verteld dat alle kabels nieuw zijn en door een monteur zijn gechecked.

Ben nu de horizonbox aan het resetten.
 
Na de reset nog problemen. Ben gaan lunchen en de lunch problemen weg. Mmmhhh UPC lekker met onderhoud bezig waarschijnlijk. Waarom weet de helpdesk dan niet dat ze bezig zijn.
 
Omdat ze misschien niet bezig waren met onderhoud?
Als er onderhoud is krijg ik altijd of een mailtje of een kaartje in de bus.
 
Bij onderhoud krijg je een mail of een kaart in de bus. Misschien is het nog de nasleep van de storing gisteren? https://ziggoforum.nl/topics/49001/

Gebeurt het vaker dan zou ik eerst even alle kabels nakijken of ze nog steeds goed vast zitten. Desnoods even de Horizonbox direct aan de AOP aansluiten. Mocht dat allemaal niet baten dan is de kans groot dat er iets in het netwerk van UPC aan de hand is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kabels enz zitten allemaal goed. Ik check altijd eerst zelf alles goed. Kreeg een vaag verhaal dat digitenne invloed kon hebben op mijn kabels. Maar alles is nieuw, heb sinds januari de horizon box en heb gebruik gemaakt van de monteur.

Mijn buren hadden ook al last van slecht beeld op bepaalde kanalen.

Maar het is opgelost.
 
Na het plaatsten van mijn reactie gisteravond was sbs6 weer slecht. Vanochtend gekeken en alles is weer goed.
 
Als je probleem aanhoud is het waarschijnlijk de wcd in de muur, is die al een keer vervangen, zo niet direct (laten)vervangen, liefst voor een gut14d digitaal geschikte.
Als je verlies hebt op bepaalde kanalen, is de wcd defect op een bepaalde fruentie waar die kanalen onder vallen, je hebt zeg maar laag-midden-hoog.
Mocht je zo een wcd willen, ik heb ze te koop voor 10 euro.
 
Terug
Bovenaan