T
TVL
Volgens totaaltv zijn er onderhandelingen over de overname van sanoma door fox. Hieronder vallen ook de sbs zenders. Dit zou de grip op het nederlandse landschap fors maken en naar mijn mening komt dit veel sneller dan verwacht.
Volgens mij liggen filmrechten nu bij rtl. Ook deze zullen dan verhuizen, waardoor er niet veel voor rtl over blijft.
Volgens mij liggen filmrechten nu bij rtl. Ook deze zullen dan verhuizen, waardoor er niet veel voor rtl over blijft.
ik zie het wel gebeuren. Rtl heeft inmiddels immers ook 7 kanalen. Kijk nasr duitsland en de uk. Daar heeeft fox het kunstje ook geflikt.